2015. július 22., szerda

Életszerű diab nap-megoldva(pipa)

Én már dolgozom:)
Elvileg pont a legmelegebb heteket jelöltem ki arra,hogy dolgozzak,de hát..ez van.

P Nagyinál,vidéken.Hang alapján minden tökéletesen úgy van,ahogy azt ő megkívánja.Azt hiszem full nyaralása lehet:)

M otthon,amíg én dolgozom.Bár közöl:"moziba megyek a többiekkel,az ebédemmel nem tudom mi lesz,majd szendvicset eszek..."Mentségére dobott rám egy sms-t cukorértékkel és jól vagyok-kal...Tehát mozizás,ja és akkora pattogatott kukoricát fogok enni,hogy el sem hiszed és kólát is...."Nem lehet úgy élni,hogy elmész moziba és csak nézel vagy csak picit eszel,iszol".-mondta este.
Igaza van,de..
És itt jön az,meg kell oldja egyedül.Jövőre középsulis lesz.

Megoldotta.A rendelt Interfood étele maradt a hűtőben:kentuckys csirkecomb,franciasaláta tojással és meggyes pite.Evett a fiúkkal Kentuckyban,de 3.1-es cukorral szerencséje volt,finomat ehetett-mondta.(Biztosra ment mert 2 db számolt 60 ch ra nézve vitt kornspitzet,Update nutellával:::)-ez nem viszi fel a cukrát,ha magas lett volna a cukra ezt ette volna meg.)Vitt vizet is,kapott piros pontot tőlem.Azért kósza sms is jött,hogy "minden rendben,3.1-es a cukrom".3.1-es cukor az éppen nem a minden rendben kategória,de mázli,így ehetett amit kívánt az étteremben.A moziban mindenből közepeset evett.Azt hiszem jól csinálta.Életszerűen!!!

Vidáman,boldogan,vacsiját összerakva indult edzésre.22 óra környékén találkozunk.Ő már Nagyfiú és azt hiszem önálló diabos!!

P élvezi a vidéki nyaralást!
Nekem furcsa,hogy önálló fiam mellett mehetek bárhová és bármeddig.Nem is tudom mikor volt ilyen időszak,hogy nem kellett gyerekőrnek lennem és percre hazaérnem.Nagyon szeretem őket,de szabadságon vagyok,pedig dolgozom:)))))
Valahogy ezt érzem,a külvilágot most picit kizárhatom:)
Üllői úti forróság.....Figyeljünk az inzulinra,jól hűtött helyre tegyük-ha lehet-30 fokban már nem hat igazán...És a folyadékpótlás és némi elektrolit bevitel is fontos lehet!Nagyon jó vércukrokat kívánok a kánikulában is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése