2016. október 21., péntek

Animátor szülőként

Mivel én is tornázom,így nem csak légbőlkapott az amit írni szoktam.Az itthoni tornázgatásnál jobb a közösségi edzés:)
Ma ügyintézés és ez-az ingázás volt,így túlteljesítettem a napi mozgás limitemet.

M apás hétvégét csinál,P Lengyelországban.Így marad nekem a halas brokkoli ebédterv.M sajnos mekizni fog:(
Animátor szülőként nem is árt nekem egy rövidke szusszanás,olyan gyerekmentes órák.
Az oviban építették a gyerekek.Akkora péksüti hevert az asztalon....valahogy ide is illő téma.És én hallottam az ehhez a játékhoz fűzött monológokat is.
Nem mindig pozitív kicsengéssel.Új hintával bővült az oviudvar,ha azt nézem újabb mozgáslehetőség.nagyon-nagyon boldog voltam!!!A felnövekvő nemzedék alapköveit mi rakjuk le!!!



Sweetmamis pihentető hétvége jön.és nagyon-de nagyon-remélem P nem hajnali 3 órakor érkezik és üzen majd mehetek érte.Csak remélem....De mint animátor szülő,persze ugrok majd és bizony akkor hajnalban megyek érte és a tonnás bőröndjéért:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése