2016. október 11., kedd

Sütőtökös golyó

  • Sütőtökös golyók.
  • 100 g kókuszreszelék
  • 1 ek mézpotló
  • 51 ch kész sütőtök
  • 100 g diabetikus keksz.
És már kész is.5.1 ch/db és isteni finom a c-vitamin bombám mára.




Vicces:a hűtőn a gravitáció lépett érvénybe.Halálugrás::"És az a vicces még benne,hogy most vettem észre.P mondja:Anya,már legalább 3hete így vannak:))))
Ezek a nyári képek villantak be a fejemben.Kb olyan fáradt vagyok október közepén,mint máskor tanév végén május felé....Lehet szabadságra megyek 1 napra,mert aggódom magamért.És most is megy a mosógép és fő a bableves 20 ch-ra nézve:)Itthon a kávémat még melegen meg tudom inni,mert úgy szeretem.A munkahelyemen 3x melegíti újra nekem a kolléganőm,mert 3x elhül...-úgy meg nem szeretem.Nem jó ez így.Pörgés van.Minden nap hajnalban kelni a gyerekeket ébreszteni heti 2x nulladik óra,reggel szendvicset gyártani,hogy friss legyen stb...És mostanában olyan vacak az esti cuki mindig 4-.5 körüli,így mérem az éjféli vércukrot,tehát kelek fel 23 ó 59 perckor rendszerint.Néha azt érzem nem fer ez az élettől,hogy ennyi minden mellett még mindenhol helytállok ,sőt...és mások fele ennyi teendő mellett még feladatokból is kimaradhatnak.Azt hiszem nem kell lelkiismeretfurdalás..ha szabinapozom mostanában egyet.És mondjuk nem a konyhafestést tűzöm ki célul ezen a napon:)))-ismervén magamat:)

.
M cukra ingadozó.Szerintem immel-ámmal tartja be az előírásokat.Nem látom miket csinál.Mire hazaérek ő már edzésre indul és 22 órakor nem minden esetben faggatom ki cuki ügyben.Tegnap tanultunk az egyenes vonalú egyenletesen változó mozgást.Ha vp egyenesen arányos...akkor..és akkor ha a sebesség állandó és a kísérlet kapcsán.....Na itt sokaltam be.Mi a f....nak kell ennyi agyament semmitmondó képlet ha soha nem használja majd.Lényegesebb lenne a táplálékok ban található összetevőkről tanulnának a gyerekek ,mi hogy hasznosul a szervezetben és minek milyen következményei lennének ha....pl kísérletekkel,sima fizika,de hasznos.Nálam ez az"írjuk rá a radírra"elmélet..az Ohm törvényét nem tudtam annak idején sem fizikából és abból érettségiztem,hát írjuk rá a radírra....igenám de iskolás lesz a gyereked és egyszercsak nyílik a könyv és:Ohm törvénye...:)
Ja és a kisebbik gyerek még nem vette ezt az anyagrészt,azaz még egyszer az életben biztos kell szembesülnöm Ohm törvényével:)))Életem során 4x akkor.Amikor tanultam,érettségin az egyik gyerekemnél és majd a másiknál.De aztán kidobható a radír amin:Ohm törvénye szerepel az ő többszörös körmondatával.

Hasznos dolgokat miért nem lehet iskolában tanulni??
Olyan rövid az élet...És mindenféle jelentéktelen dolgokkal elütjük az időt...pedig mint tudjuk a diabetes is röviditi az életet.
Nos és ez idő óta másképp állok a gyerekeimhez,és magamhoz is.Fontos,kevésbé fontos és egyáltalán nem fontos dolgok lézetnek.Na jó és a radíros verzió,ami pillanatnyi fontosságú és radír landol a kukában,ha már leírtad róla:)
Kb így az életben is.

Most akkor hasznosan kiteregetek,hogy edzésre tiszta,szép ruhák legyenek.Ez a fontos kategória nálam.

A sütőtökös golyócskák isteni finomak,érdemes kipróbálni!kb 10 perc alatt kész ha már megsült a tök.A tök sütése azért nem olyan gyorsan megy.Légkeveréses sütőben nem panaszkodom,megpuhult !
Jó vércukrot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése