2016. október 19., szerda

Sohaneszámoldkiaszénhidrátjátgolyó és a sütőtök golyó esete

A felső kép az extra cukor bomba.Az alsó a sütőtök golyóé.

8.2 ch/db.3 összetevős sütőtök golyó:sütőtök,kókusz és keksz.Diab keksz persze.Isteni!

Itt a lengelországi útra a lányoknak a meglepi.P táncolni megy 4 napra Lengelországba.Nos nem volt csábítás,hogy megkóstoljam.Mert:háztartási keksz 500 g ami cukros.Tejjel összegyúrtam a darált kekszet.Ételszínezéket használtam.Sárgát és zöldet-ezek voltak itthon és hagytam natúr színű golyókat is,így lett 3 szín.A felét fehér csokiba forgattam a másik felét tejcsokiba és ment rá a drazsé dara.A maradékot kókuszreszelékbe forgattam.A lengyel zászlót M készítette az én kérésemre:)

Kinézetre szép,sőt jól fotózható egy sütike.

De...





És itt le kellett szaladnom a boltba.M nak ide cetliztem,ebből érti cukros vacak van az asztalon.






Nem is volt késztetése megkóstolni M-nak a színes,díszes golyókat.Kb 20 ch-ra saccolok 1 db golyót!!!

És a waffel ami nálunk csak úgy fahéjjal persze picit vércukorstabilizáló jelleggel.Soha nem veszek kész waffelt!

Remélem nyernek a Lányok Lengyelországban.
Most csomagolás zajlik.
De még bekaptam egy sütőtökös golyót,Holnap megy a neszámoldkisohaaszénhidrátjátgolyó Lengyelországba.)

Sweetmami fáradt.Ma 58-as pulzussal elvoltam.Még élek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése