2014. augusztus 3., vasárnap

4.éjjel-zombisságosságoságos

Már sellővagyok..ennyi eső...csak sellőként működik az ember...Merthogy hallod az esőt..érzed az esőt..és mosónő vagy éjjel 2 kor.Vízes témák rendesen.Az erkély műfüves pályája,mert az van ott-csupa víz,beletocsogsz,mikor kiviszed a fertőtlenített ágyneműt...

Ó jajj,hát volt éjszaka...

M-t alig tudtam fejbekólintani 23 órakor..hogy aludnikéne...ez a fülledt idő nem tett jót,bár pv volt...de aludni nem akart.P érdekes fejjel ment aludni,verte a víz....Tapi kutya sem száradt meg ami orrvérzős áldozat lett...így zokniba húzta vizes lábait és így aludt el..

  • De!
  • Nem tartott sokáig:
  • Hányt....
  • Valami sütit emlegetett-vendégségben volt,cukorral volt-mondta.
  • Megvártam
  • Elláttam amit el kell egy hányásnál
  • M aludt,jó cukival..
  • 2 ó van-aludjunk vissza.
  • 3 ó:vihar.Ablakokat becsukni-felkeltem.P alszik
  • 4 ó olyan villámlás..dörgés..eső-mind2 gyerek fent-M-t verte a víz,de nem volt gond-ő aludt tovább
  • P átjön hozzám-aggódik"ilyet még nem hallottam"-mondja.
  • Megpróbálunk aludni
  • Hajnali 5:tűzoltó sereg,vagy fél óráig szirénázás...
  • 6ó:kelni kell,kávé készítés,észheztérés:Szúrás 6 30-kor.10.5 az érték,reggeli ígycsúsztatva.Fél 8 kor.Inzulin 1 E-el többet szúr 10 felett..
És itt tartok éppen.Virsli kint,várja,hogy ropogós lehessen..
  • Ma HB nap lesz-azaz "hagyj békén"!!
  • Ez a 4.éjszaka,hogy nem aludtam.Hétvégén lakodalom.Pénteken utazás,azért nem alszom,mert nem a saját helyem..Szombaton minimum táncolok,jól érzem magam-nem alszom,vasárnap Sweethome én,a 2 gyerek Mohácsi kétérőt tesz,szerdán megyek értük.
Tudjátok mit?Tudják mit?

HB-és mára rövidre zártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése