2015. április 5., vasárnap

Húsvét diabosan

Saját készítésű csokimmal iszom az otthoni kávémat....persze a gyerekek is nasizzák.Mert finom.Kókuszzsír,holland kakaópor,Eritritol és kókuszreszelék.Szoktam bele csempészni őrölt fahéjat is-amit ők nem tudnak,mert úgy az igazi:)

Szív ultrahangos napon elmentem a suli konyhájára és elhoztam a 60 ch ebédet.Tárkonyos leves,hal-natúr,vegyes zöldség grillezve és barna rízs.A nyalóka ajándék,feltüntetve rajta,hogy + 9 ch,tehát nincs az ebédhez számolva!

Nos,a sok negatívum mellé kell ez a pozitívum is!

Saját keksz golyóim-cseresznyeként éppen.)))))Cukormentes keksz darálva,tej,rum aroma,csoki(fent leírtak szerint) és félig kókuszreszelékbe mártva.jelen esetben fogpiszkáló volt a cseresznye szára,de aki ráérősebb,az kitalálhat egyéb formátumot is.Lényeg a keksz golyócskák 8-10 ch között mozognak/db-alapanyagtól,csokitól függően.

P-val színházban voltam..a hajpántjához öltöztem:)Ilyenkor M-nak kimenős napja van-:)(az ebédet készre főztem előtte való nap este)

A Vuk előadást néztük meg.

Hazaérve új technikát kipróbálva megfestették a gyerekek a tojásokat.

Csíkos tojások lettek így:)


Közben olvastam nekik a Nagyvilágban hogy zajlik a Húsvét.Érdekes a nagy gyerekekkel ez a húsvéti ünnepkör:)))))
Érdekességek húsvétról.Ha a felnőtt úgy közelíti meg a dolgokat,akkor még egy tini is fogható lesz akár a hagyományok ápolására is!

Szomszéd néni tortácskája M-nak,hogy ő is egyen sütikét húsvétkor.V néni is cukorbeteg így tuti recepttel tálalva hozta.Elolvadás.Finom csokitorta,tetején diabetikus csokireszelék:))))))

                                  Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok minden blog olvasómnak!!!!
Diabos konyhánk meglepő módon nem roskad a hagyományos ezt kell enni ételektől.Okosan-bár kobakot törve hosszasan-válogattuk össze mit hogyan kéne.Amit mindhárman eszünk és megeszünk.Így lett főtt tojás,nagyon pici sonkát főztem,volt is illata:)-és torma is került az asztalra-almásat vettem.És a hal is és a számomra kedvelt laskagomba is terítékre került-persze ezt csakis azon a napon főzöm mikor a gyerekek az Apukájuknál lesznek.
Az aszpikos csodafinomságokat csak óvatosan készíthetném..nem eszik a gyerekek.
Ünnepkör ide-oda,egy a lényeg:törekedve a diétára ugyanúgy ch-számolva étkezünk!Sütihegy sincs,hurrá.Jobb a gyomornak és attól ugyanúgy megvan a húsvéti filing!

Sokan 3 napig nem tudnak normálisan enni annyit esznek a húsvéti terülj-terülj asztalkámról.Miért is?????
Döntse el mindenki mit miért eszik,mit mikor eszik és mennyit eszik!

Jó vércukrot mindenkinek!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése