2015. augusztus 6., csütörtök

Életszerű tudatosság

Kuglóf-muffinok.Szerencsére a sütőpor kihagyásával és a szódabikarbóna csodálatos hatásával élve ilyen szép bon-bon sütik készülhetnek.A maga 10 ch-jával mégis süti íz és bizony "hamar" elfogy nálunk...amennyit lehet enni számolva persze!

Kaptam egy videóanyagot,hogy felhasználhatnám a blogba témának.Lényege:a szülő mit ad a gyerekének enni.Elhízott lesz,stb.Lényegében nem itt a blogban kéne erről írni,hanem fórumokon,mindenhol ennek kéne lenni,médiákban stb...védőnői szolgálat,diátás standok stb.Most majd bevezetik a Piciknél(bölcsi,ovi) az ingyen ebédeket.Mi lesz?Ingyen azt eszi a gyerek amit az állam előír.Nem érdemes publikálni,valahol falnak ütközik az ember.

Mentsük meg a Földet,és közben már perzselő a nap reggel 9 órakor.Az étkezés ugyanez.Gyerekekkel lényegesen másabb a táplálkozás,tápláltatás.Eljön az idő-már a hozzátáplálásnál-amikor egyénileg eldönti a gyerek ezt szeretem,ezt nem szeretem enni/inni.Erőszak nincs az étkezésben ugye.És itt említhetem P-át aki a falra kente ami nem kellett,szó szerint.

Én azt hírdetném a boltokba,hogy mi egészséges és mi kevésbé.De sajnos a biznisz az biznisz.A bolt érdeke:mindent eladni!!!Olcsó termékek tucatjait vesszük meg,mert nem engedhetünk meg nagyon bio élmelmiszert.Sajnos anyagi oldala is nagymértékben van,hogy ki hogyan táplálkozik.

Én személy szerint egy jövedelemből élek,s hogy lakásom legyen fizetem rendesen a hitelem is és még próbálkozom a felújításokkal is és a 2 gyerek sportolása sem ingyen van,no meg nőnek mint a gomba:ruha,cipő váltás állandóan.

Így nem foglalkoztam a videóanyaggal,hogy mi vezet halálhoz és mennyi idő után.
Egy a fontos:a jelen!
Figyelve azért arra,hogy később ne legyen probléma.De ha jól éljük meg a jelent,nem lehet akkora baj,hiszen minden nap új nap egy új jelen:)

Azért nekem még lejön ebből valami:nem lehetünk fanatisták ebben a témában sem.Élhető életet kell biztosítani a lehetőségeinkhez mérten.A döntés a miénk!

Haladni kell így vagy úgy....a cél felé.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése