2015. augusztus 1., szombat

Mozi és a diabetes


Ma reggeli inga-járatom(bevásárlás 5 boltból)után a délutáni felüdülés nem volt rossz.M kérte menjünk moziba.Hú ott mit kapott tőlem a nagy pattogatott kukorica miatt és a nagy light kóla miatt......Zsp-ből ment,nem én vettem!!!Lett is eredménye a 18 órás mérésnél!!!!!"Anya,de nem lehet úgy élni,legalább ma jó volt,MOZIZTAM!!!"

De jól éreztük magunkat,és még az Ikeába is beugrottunk,nekem kellett ez-az.A pénztárban időztünk a vásárlás 5 perc volt.naná,hogy hipózás volt.És ki????Hát én.Olyan nem jól érzem magam hirtelen állapot.....Gyors 25%-os gyümölcslé ivás(volt nálunk)és pár perc alatt rendeződtem.És ebben a pillanatban ingyen vízosztás is megindult az Ikea pénztársoroknál:))))Jól jött!!!!!

Nem tartom jó módinak,hogy a moziba járó emberek esznek-isznak a film előtt,alatt és közben...Után már nem,mert a film alatt elfogy minden:)Nem jó ez így.Manipulált üzlet.Az emberek 95%-a vásárolt valamiféle nasit a filmre.Én az 5% között voltam.Nem értem hová az a fölösleges kalória????Van nekem mit letornázni!De lényegében mindenki maga dönti el!

A vacsit vittük magunkal,de mivel magas vércukra volt M-nak így otthon ette meg.

P telefonba:"Anya,de ugye velem is eljössz moziba?"Nos ki tippel ott mit fogunk enni?Inni?

M nyaral:holnap:Honvéd-Debrecen meccs élőben.Tud élni a fiú!Sokat beszélgettünk hazafelé buszon és menet közben is."Anya,ha itt a buszon valakinek átadhatnám a cukorbetegséget...én senkinek nem adnám át...megtartanám magamnak"(gondolatban átöleltem!!!)
Adtam egy kéregető bácsinak 100 ft-ot.ilyenkor mindig nyugtázza:"Anya,te jót csinálsz"és ilyenek után mindig megindul egy beszélgetés.
Én meg elmondom neki,hogyan működöm.Kaptam ingyen vizet az Ikeában,nagyon jót tettek velem,hiszen rosszul voltam.Rá 20 percre 100Ft-tal segítettem egy mozgássérült embernek!Adok-kapok elve.Így kell működni és akkor egyensúly lesz!!!!:)
Jó volt ez a pár nap M-nal.P holnap jön haza a vidéki nyaralásából.Nagyon várom Picikémet!És Nagyi is marad pár napra,így vendégünk is lesz!

Jó vércukrot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése