2015. augusztus 7., péntek

Casting-nap


Casting-nap.
Igy a diab miatt este 20 órakor álltam neki főzni.





Gyümölcsleves 20 ch-ra nézve és palacsinta.

Este 22 órakor még sültek a palacsinták...a szomszédok is gondolhatták:na ez bolond 40 fokban,éjjel süt...

De ebéd kell,és mivel délelőtti program....hát had próbálják ki a gyerekek.A napokban kérték fel őket.Beleegyeztem.Azért kíváncsi vagyok hogy tetszik majd nekik.Ezt az oldalt is meg kell ismerni.Mástnem egy jó programként.Előnye a tegnap "éjjeli"főzésnek.ma nem kell!!!!!!!!!!Készen vagyok.Mosogatással is:)))))

Bepakolni az Inzut,hűtőborogatást rá-még nem szereztem be a zselét amit a Kedves Blogolvasóm ajánlott-és irány jégaksis inzu-borogatósan a 40 fokba Castingolni.
(40 fokba vacakol a vércukor rendesen,tényleg nehéz egy állandó értéket tartani)

A citromos víz-igazi citrommal-némileg segít.Édesítés nélkül inni,és a vércukor csökken!Szódabikarbónás lábáztatás rövid ideig,segít.Az ételek jó megválasztása is segít.És még egészségeseknek is aranyszabály:a sav-bázis egyensúlyra való törekvés.Lúgos ételek!!!!!Nagyon fontos!!!!Minden reggel citromos vizet iszom!Nagyon jó hatással bír,kávé helyett becseréltem reggel.P is kap citromos vízet,szívószállal már lassan megissza az ő adagját,ez óriási dolog!M meg kéri 10 fölötti cukornál.Mi sok citromot elfogyasztunk!Kipróbálható.Jó HgbA1C-re való törekvés mindig.

De most Castingon való jó szereplés a cél,néha be-beelőzi ezt a fránya diabot egy-egy életszerű dolog!És így van egyensúly,mert nem mindig a vércukron kattog az ember agya!
Csodajó vércukrot Mindenkinek ezen a perzselő napon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése