2015. augusztus 14., péntek

Sweet life Dél -Dunántúlon


Sweet Life....Az utazás spontán jött,meghívásra.Elfogadtam.Bp-től 55 km-re 2 órás kényszerpihenő következett.Eltörött a busz vízcsöve...Egy parkolóban töltöttük közel 80-an az időt,várva a mentést a 40 fokban.:))))
Amint 2 órás késéssel megérkeztem a célállomásra,Mohácsra már nagyon sötét volt.Alkalmas volt arra,hogy csillaghullást nézzünk a nővéremmel.Nagyon nagy mázli,láttunk is.Beleborzongós jó érzés volt..és kívántam is!!!!Nagyon megérte egy város fényétől mentes helyen megtekinteni!Csodálatos volt!Sweet life megkezdődött érezhetően.

És jött a program.Vízpart.Duna.Minden lehetőséget megragadtam,hogy pihenjek.Nem vagyok egy vízparti emberke,később majd látszik a bőrszínemen is:)Itt a padnál valami turpisság készül???????Nem szoktam bikinis fotót közzétenni,talán ez az első és utolsó alkalom,de ez a program erről szólt.Víz be-ki,40 fok,kagyló,kavics gyűjtés,beszélgetés,nevetések,természetre rácsodálkozás..és a külföldön dolgozó tesómmal se sokat lehetek együtt,hát most bepótoltuk kicsit.



Este G meghívott egy helyi pubba.Ott szeretik a helyet,jó hangulat volt és érezhetően jól éreztük magunkat.Nővéremmel véletlenül összeöltöztünk.Zuhanyoztam,felöltöztem,Zuhanyzott és felöltözött.Így sikerült:)Gyerekkorunkban mindig ugyanolyan ruhákban járatott az anyukánk minket:)Diab vonatkozás:1 telefon történt.M érezhetően a helyzet magaslatán volt éppen hipoellátás közben,mert a strand kivette minden benne maradó energiáját,hát pakolgatta vissza:)P érezhetően hulla fáradt volt már este.Hát így telik Apánál a nyaralásuk:)





Dunaszekcső-Halászcsárda.Picit bánom,hogy nem vacakoltam a halászlével,és édes főételt választottam.Nagyon finom volt,de márc édes és a 40 fokban nem tűnt jó választásnak így.Csodaszép helyen,a kompkikötőnél,bent patyolattiszta étterem,nagyon kedves kiszolgálás....Az étel is finom,elfogadható áron!!!Volt cica...........Később posztolom a drágát:)


Ez házi jegeskávé ala Boszikonyha.Semmi cukor,növényi tejjel,cocomossal.Hmmmmmmmmmmmmm.10 pontból,10 pont!


Ezt én sütöttem a nővérem szülinapjára.Répatorta-csipkebogyólekvárral,diószórással.belefér a keto-paleo étrendjébe.Nagyon örült neki!És nálunk alap dolog,hogy elhiggyük a másiknak nincs benne cukor,liszt,sütőpor stb....felsorolva mellékeltem a süti összetevőket.Ez egy olyan süti ami maradékokból készült,nem számoltam ch-t!!!!!!Végre nem számoltam ch-t!!!!!!Nagyjából is megmondom:alig ch-s lett,hisz az összetevők adják a dolgot:)Ikeás salátás szettet vittem,célzott fotókeretet képekkel és a sütit.Nálunk az együtt töltött idő az ajándék leginkább:)

"Képeslap-fotózás" volt időtöltésnek....Érintkezni a talajjal,a fával a természettel.(Nővérem lakása mint egy arborétum.Reggel galamb grúg-sok-,csicsregnek a madarak,a teraszról sárkányrepülők ereszkedését látni....bent nagyméretű pillangók repkednek némely helyekről....sok a zöld fa,bokor,szóval ott a természet a lakótelepet ölelve szoros szimbiózisban:)Arborétum -pihenés után elmentük a közeli Dunaszekcső faluba.Soha nem gondoltam volna,hogy ott ilyen KINCS található.

Egyből megrajzoltam,hogy mit érzek.Nem volt ch a fejemben,nagyon lightosan étkeztem a testvéremnél,ott aligha ennék be,hisz ch-nélküli keto diétát folytat:)
Gyönyörű volt minden ami körülvett bennünket.



Volt horgászós bácsi,voltak a stégtől induló csónakosok,igazán átmenő forgalom volt csak,mi lazán strandolhattunk,senki nem zavart.

Nos igen.Bal oldalt Bp-en lakó(én),jobb oldalon a vízpartot kedvelő Nővérem.Ő vizicsibe:)
Akár a tengernél.nekem nagyon nagy élmény volt!


Tűző nap.Az árnyékban leginkább..de bizony vizes is lettem!!!!Kellemes,jó volt a Duna vize.

Vízbe merészkedtem:)Egyik ismerősöm meg is kérdezte:"És vizes lett????!!!!!!"
Aztán a fő téma még a fitness volt,a torna,a figyeljünk oda magunkra 40 éves kor körül.Nővérem tornázik,edz,fut,tőle kaptam praktikus tanácsokat....és miért ne fogadnám meg????Rajta nagyon-nagyon látszik,hogy mozog,sokat mozog!!!Mert bizony 40 éves kor után szaladnak ám fel a kg-ok!!!!
Hm,vizes lehettem!Hálás voltam!

Láthatóan csibészes mosoly van az arcomon.Nem figyeltem vércukrot M-nál,,nem figyeltem melyik gyerekemnek meddig ér még a víz és nem kellett időre étterembe menni.Talán az Inzu hűtése okozott volna a legnagyobb gondot ezen a helyen.a gyerekek is ellettek volna:)))

Kaptunk drukkoló megjegyzéseket kedvességből horgászoktól"A kalapot örökítsétek meg lányok mindenképp!":)))Sokat fotóztunk,akár egy stáb.:)))


És íme a kalap meglett:))))))


És itt is egy "kalap":)))

Kalapok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nos igen,ha stég..oda így kell bemenni:)-úszni nem tudok:)

De vízben is voltunk:)

Nagyon kedvesen fogadott a nővérem.Jó volt együtt!

Dunaszekcső.



Tartósan 38 fok..a kocsiban légkondi enyhítette a nagy "bajunkat".




Jegeskávé,tartós uzsi,nem voltam éhes!Nagyon eltelít!Finom!

Mohácsi túlpart a homokos stranddal.Azt hiszem visszavonom a vidékkel kapcsolatos negatív megjegyzéseimet.Rengeteg ott a Csoda.csak fel kell fedezni!


Itt van Drágaságom.Dunaszekcsői Macs.Már -már védjegy ha megyek valahová a macskafotó:))) készül.

Dunaszekcsői háznál.Érdekes,vicces emberek lakhatják a falut:)
Mohácsi séta a kikötőben.

Sok gyaloglás után még mindig csííííííííííííz-mosollyal.
A legkedveltebb buszosommal utaztam haza a Geresd-expresszel tartalék busszal.Minden rendben volt,légkondi,jó hely legelől a buszos ajánlásával és olyan jót aludtam,mint a tej:)Újra itthon.

Hm.

Itthon.

Mit is kéne csinálnom??


O igeeeeeeeeeeeeen,irány vásárolni,2 nap és jönnek haza a gyerekek a nyaralásból.

Sweet life itt lezárul.Vannak tervek G-ral,B-vel M-nal és P-val egy 2016-os nyaralásra.De egyelőre ez titok!

Jó vércukrot mindenkinek!Jövő héten enyhülés,kitartááááááááááááááást Mindenkinek!

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése