2015. augusztus 18., kedd

P-étkezési zavar diagnózissal

Étkezés  dobozból.Mert már az maradt,hogy azt eszi amit szeret.És akkor ő is dobozból eszik,mint a tesó.Csak ő egészen más miatt.

Étkezés?Nem jut eszébe ha nem szólunk rá enni kell....Inkább sminkel egy bevásárlócentrum illemhelyiségében.

Dobozból evés után...rögtön,nehogy meglátszódjon ám valami is...

Dobozból evés újra,itt még nem választotta szét a tojást,fehérje illetve sárgája részre.Bizony ha úgy gondolja csak fehérjét eszik és elutasítja a sárgája részt.Ugyanez a húsnál is,van vega hét.Nem kell neki a hús.Se virsli ,se egyéb.

Hát kis levezetés..

Bár otthon azért látja,van tornaeszköz,de nem hinném,hogy gyerekként mint a sajtkukac annyit kéne mozogni.

Dátum szerint,már javában zajlott az étkezéshez kötött irtózatos nem szeretek enni állapot.

Balaton.Amit rendelt azt evett.Így.

Testvér diabos állapota csak rontott a helyzeten.Körömrágás,de sokszor sebészetre kellett menni úgy....Követni kell a tesót?Volt már egy alap-baj születése pillanatától.Az anyatejes korszak 2 éves koráig tartott és 8 hónapig csak anyatejen élt szinte!!!P 9 éve fejtörés nekem.És a háziorvos,védőnő eddig ezt mondta:jólfejlett gyerek.Igenám,ennyi lelki tünettel párosulva???És nincs az étkezésekhez kötött jóízűen eszem érzés.És a hús megtagadás időszakonként és a tojás szétválasztása,a soha zöldség,-gyümölcsevés?????Beszéltem egy ismerős pszichológussal,vázoltam neki lényegi pontokat és megemlítettem,hogy táncol is a drága.Elmondta,hogy "művészeknél"ez gyakori lehet de az baj,ha kövérnek látja magát és azon agonizál,hogy ne hízzon el.Lényegében én is "hibás"lehetek,mert képes vagyok nagyban fókuszálni egy-egy étkezéssel kapcsolatos dologra.P-tól is megvonom a cukrot,amennyire lehet szűröm,hogy ne egye.És ő is M által fogyasztott lisztet,prézlit ,olajat...eszi.Van kellőképpen egy zavar.Étkezési zavar van diagnózisnak írva.Kaptam egy beutalót egy mentálhigiénés centrumba.P -val megbeszéltem,ő is beleegyezett.A terápia minimum fél évig tart,de ennél csak több lehet.Fontos lenne még kisebb korban "kezelni",rásegíteni pszichésen erre.Fél évente kórházban van P évek óta...kiszáradással,hányással,nagyon rossz állapotba kerül.Úgyhogy a diab mellett is édes az élet.
Partner volt a háziorvos és örülök,hogy szakirányba küldte tovább.


M megkezdte a kosáredzéseket esténként.Egész jó cukikkal.A Lantus-emelés most érezteti hatását 2 nap után.Nehéz mozgásra bírni mostanában a kosárlabdán kívül.Kamasz a lelkem.Árulja a legóit is ami már csak polcdísz.ha valakinek kell komplett készlet,írtam egy külön bejegyzést a legókról.

Suliváró napok következnek,beszerzések,ruhapróbák,ilyenek.P-ával még Cirkuszba megyek,M már köszöni szépen nem kultúrálódik velünk.P a kiváló bizi miatt ajándék cirkuszjegyet kapott,ezt használjuk fel:)
Lehet bevállal a büfében egy helyes kis perecet:)))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése