2015. február 28., szombat

Mozi -érzékkel elfogyasztott ch-k.

Na gyorsan akkor egy pár sor:Ma sikeresen megnézhettem egy filmet:)Otthon igaz,de nyugiban,gyerekmentesen:)

M is moziban volt a barátaival.Na igen..nem mért,na igen pizza ebéddel és igen óriási pattogatott kukoricával...Kértem,hogy ne csináljon extra blog-témát nekem:)Vacsikor 14-es volt az értéke.21 órakor:4.9....Azt hiszem érzékkel csinálta amit csinált!Mikor hazajött csak annyit mondott:"lekéstük a filmet",második mondata ha kérdeznéd"ott nem mértem".(Sweetmami itt nem kommentel inkább).



Közben Kungfu világutazónk a felhők között repked..éppen Hollandia...

Én magam várom,hogy nyitódjon egy ajtó,de még csak kukucskálok.Erről később:)

Süti:pudingos-túrós könnyű pite

  • 400 gr tönköly liszt
  • 1 margarin
  • 200 g Eritritol
  • 4 tojás sárgája
  • citrom v.citromlé
  • Krém:
  • fél l tej+1 cs van.pudingpor
  • Eritritol
  • 1 tejföl
  • 4 tojás felvert habja
  • van.rúd vagy aroma
  • citrom
-aljára a nagyobb tészta kinyújtva,rá krém és a tetejére rács a tésztából.
Összes ch-ja 328 ch és 24 db kocka lett belőle,úgy szeleteltem.Így 1 db süti=13.6 ch.(persze én módosítottam a receptet ,mert nem tönköly liszttel írta az eredeti és 2 cs pudingot írt,de elég 1 cs.is és nem tettem bele 300 g tejfölt,mert 1 pohárral számoltam.És az Eritritol is a cukor helyett.)

Jó vércukrot mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése