2016. július 31., vasárnap

Éjjeli mizéria...ha segítségül hívnak:segíts!!!



P szobájában elbontottam a nagy papírdobozt,ami játékként szolgált,az ágy volt benne valamikor...óriási helyet foglalt..és hamarosan iskola...nem igazán a játéké lesz a főszerep.Festés vár a szobára a tavalyi esőzések miatt a felhőszakadást nem bírta az új nyílászáró.....:(Igenám de a festés halasztást kíván..erről később,lent)-és festés előtt elpakoltam,és dícséret is jár P-nak mert az eddigi években mindig óriási kacatgyűjteménye volt..most nem találtam lomokat.Nagylányosodik azt hiszem,egyéniség lesz,egyéni holmikkal.



Hiányzik.Üres a gyűrű,a hinta.Nincs mozgás.

 Hát..igen.Élni tudni kell.
Nagyi fantasztikus ötleteivel.....percekig nevettem mikor jött ez a fotó üziben.
A vidéki jakuzzi.Felcserélhetetlen.Kihagyhatatlan.Élvezték.
Jók a cukik,Nagyi finomakat főz,ch-nyelvén is kiválóak a menük!!!Sütemény is várta a gyerekeket:jaffa szelet és hókocka.
Ma egy forráshoz mennek,sétálnak,kalandoznak.Dédimama is nagyon örül a gyerekeknek,jókat beszélgetnek.Bár Dédi nagyon nehezen hall,de szájról jól olvas.
Vidéken jó.
Már külön szobában vannak a gyerekek ott is,P szépen berendezkedett.Nagyi ilyenkor M szobájában alszik,esetleges cukor-őr az éjjelre,hajnalra nézve.És nincs is ebből gond P-nál.
Boldogság van.



Én csak próbáltam itthon pihenni.
Készítettem jeges kávét.Olyan Street-esen,ahogy Mohácson láttam a Street-bárban.Mindent dunsztosüvegben szervíroztak kis szalaggal átkötve.
Este filmet néztem,De éjjel telefon csörgött.          


..

A gyerekek apukája.
Tőlem kér segítséget mit csináljon(eü-t végeztem valamikor)ömlik a vér a fejéből...csőtörés volt a házukban és meg akarta nézni de a sötét folyosón már állt a víz a felsőbb emeleteken és..elcsúszott.

Na,ott volt a toporgás.(fejben)
...steril géz kell,nyomókötés.
Na jó de ő a telefon másik végén van,én pizsiben a telefon másik végén..hajam zuhanyzósra felkötve,pizsiben...

Megígérte hív mentőt.Megnézeti.

10 perc múlva kb felhívtam,na mi van?

Teleszórta sebhintőporral,ő nem látta jól tükörben a feje tetejét-de lehet jobb is.

Átmentem
Vittem gézt-sterilnek tűnt,és Betadinet.
Belenyomtam a Betadinet,bár majd rosszul voltam.

meggyőztem,menjünk el az ügyeletre,bkv már nem jár szinte csak óránként,így irány gyalog a sejtésem volt arról,hogy éjszakai ügyelet lehet épülethez.A seb többször még vérzett,zsepink volt e célra és a mozgástól megint vérezni kezdett.

Ott,fogadtak.Álmából felébresztett Doktornő.
"Ezt varrni kell.."

"Nincs sebtapasz,nincs fertőtlenítő csak Betadine,Közben 3-4 ügyet bonyolítottak közben,akciók voltak ezen az éjjelen.
A mentő órák múlva jön,
-
-nálam konkrétan egy telefon,alvós pólóban,felkapott nacimban és egy pulóverrel a kezemben...se irat,se pénz..semmi..segíteni mentem csak.

Ott készült egy laza(!)nyomókötés aminél én asszisztáltam!

A taxi sem jött azonnal...irány a Merényi Kórház.
Ó istenem hogy ott mi van?????????????????????????????

Lehet nem részletezem,csak oda ne kerüljön az ember!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A börtöncella ajtókhoz hasonló állapotok,a mellékhelyiségben azt hittem hogy....:nem jártam Bukarestben,de most azt hiszem voltam ott.

Szerencsére az asztal alól felkaptam egy ásványvizet és azt vittük magunkkal,megérzés gyanánt,mert órákat kellett várni.

Nekem is ugrált a gyomrom az ott látottaktól és nem volt nálam az életmentő ez-az-aim a táskámból,uralkodtam magamon sokszor.

A sebet varrták,kell varratszedésre is menni,és 7 napig pihenő üzemmód.Ezért halasztódik a festés a lakásban,mert a gyerekek apukája fogja csinálni-így majd ha felépül és jól lesz!

Ezzel csak azt akarom mondani,hogy mindenki vigyázzon magára mert amit mi tapasztaltunk most az éjjel-hajnal alatt és amiket láttunk...jobb elkerülni.

Ha meg már baj van merjünk segítséget kérni!!!
Mi sem élünk együtt évek óta de most emberi érzések vezéreltek és ott voltam azonnal amint szükség volt rám!És örülök,hogy segíthettem.
Most a biztosítóval kell egyezkedni,látlelet is van,Ebben is felajánlottam,hogy segítek.

Ma picit kényszerpihenőre fogok,Hajnali 3 -kor értünk haza taxival..

A jó vércukor mellett még azt kívánom:mindenki vigyázzon magára!!És a sok folyadék ma is kell,nagyon meleg van!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése