2016. augusztus 30., kedd

Tanévkezdésre készen

Nyár vége.Talán engem visel meg a legjobban.
Már-már érzem a hétköznapi rohanós mindennapokat,mióta dolgozom.A gyerekek reggel a másik oldalukra fordulva észre sem veszik mikor elmegyek reggel dolgozni....Hogy lesz ebből pontos iskolába érkezés???

Diabetes ebéd rendben.Az iskolában M lesz az egyedüli diétás étkező,nem lesz nehéz megjegyezni.
Szerintem nem csinálok nagyobb attrakciót..csak leírom a hipoglykémia illetve a hiperglykémia tüneteit és ellátását az osztályfőnöknek.Baj esetén értesítendő telefonszámokat,mentő számát.Írok miből áll egy hipoellátás.És órákon való vércukormérésre engedélyt kérek,azaz leírom,hogy előfordulhat ilyen,illetve néha nem tornázhat 15-ös vércukor érték felett.(azért jó már,hogy M nagy és önellátó jó diabeteses,aki tudja és érti a betegségét)

P is a mélyvizet kapja.Októbertől lesznek könyvei az új suliban.
Nagyon várja és lelkes.Ez már jó.

Én már megkezdtem a tanévet.
Pozitív.Ritkán írok ilyet így,de most így érzem.

Nagyon lettek a gyerekek.Régen,mikor még a hastánc tanfolyamomra elvittem őket és a táncedzést a folyosón ülve várták meg:)-akkor még nem írtam blogot,olyan régen volt.
Na az sem volt semmi időszak.
Ma már nem cipelem magammal őket,sőt lesem az időt mikor velük tudok lenni.)Tényleg fordult a kocka.Újra indul a hastánc tanfolyam......Mozgás és közösség miatt nem lenne rossz újra:)

P edzésen van most is,M edzésre ment.Jó vércukorral indult az edzésre,ilyenkor bevállal edzés előtt egy pici jégrémet(Penny Market)-úgymond ilyenkor bűnözhet.

...én meg ilyenkor tudok picit mozogni-nem éppen tesz jót a gyomromnak a munkahelyi "más"étel,még nem tudom maradhat-e hosszútávon,vagy változtatni kell.

Felkészülve a tanévkezdésre:induljon a tanév.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése