2016. szeptember 30., péntek

Angyali varázsport kérek

Bizony!Ennyire előre kell tekinteni,mert hamar itt lesz.
Viszont egyik nap az őszi napsugárzásban a ház ajtaja visszatükrözte önmagamat a bejárati ajtó üvegében.
Egy fáradt,éppen a napi dolgokra koncentráló emberkét láttam benne.Mentem tovább,mert az a pár mp elég volt arra,hogy rájöjjek miért is lehet ez..

Mindent egyedül csinálok.
Az ember a napok egymásutániságától nem is mer gondolni a holnapra,vagy előretekinteni a karácsonyi időszakra.
3 éve mikor M cukorbeteg lett rengeteg email,üzenet,felkeresés érkezett,együttérző vagy éppen nem együttérző csak közlő megjegyzésekkel.Még volt,hogy a tejet nagyobb dolgokat mással tudtam hozatni akinek autója van....
Ma körbenézek és ez sehol nincs.
Mindenki elfogadta,hogy ez van,de..

Nekem kutyakötelességem,tudom.
De már néha nem sok életkedvem van a továbbiakhoz.
Mindennapos főzés vár rám,holott a munkahelyemen is helytállok,sőt-időben egyértelműen.És az éjjelek is,a sok felkeléssel,hipoellátással amik edzésnapokon szinte kötelezőek,hiszen úgy alszik nyugodtan M ha mérek.(nem nem hagyja abba az edzést,heti 4x)

És mellette mind2 gyerek kamasz lett.P iskolaváltása nem kis energiát követel részemről,hogy minden háttere meglegyen és jó legyen minden adott pillnatban még szükséges a hátterem:)

Nem is sorolom mennyi teendő vár rám,hiszen panasznak tűnne-egyszerűen érzem,hogy fokozottan nem fogom ezt a tempót bírni.
Anyagilag nem is részletezve a mindennapokat,P megy Lengelországba a tánccsoportjával.Meghitelezték,de én törlesztem majd:)Remek.

Ami bázist adok én a 2 gyereknek és egyéb területeken is,azt én hiányolom az enyémből.
A nyári rosszullétek elmaradoztak.
De tegnap a tornámon újra előjött az az érzés,a csillagok a szemem előtt,az oxigén hiány.Szomorú voltam.dolgozik a stressz.A kezelést nem vettem igénybe a nyáron,de lehet nem fogom tudni elkerülni,ha továbbra is jelen lesz az életemben ez a rosszullétesdi.



A gyerekek az oviban sem panaszkodhatnak,figyelek a jó vércukorra!!!Ahogy lehet viszem őket a pályára:)

Én viszont szeretném,ha egy angyalka varázsport hintene..és picit mentesítene dolgoktól...

(meglepetés készül...P névnap..felkerekedünk)-persze menős program,de meglepi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése