2018. május 10., csütörtök

A helyzet változatlan

Na itt pontosan ez a helyzet.
Sweetmami nem kezd körmondatokba.Nem képesek egy receptet jól kitölteni,szinte soha nem jó valami!Rengeteg bosszúság ,idő,energia......
Már nem érdekel....
Már nem tudok ezzel törődni,egyetlen szóval foglalnám össze ezt a diab ellátást:fejetlenség.
"ezt én nem értem","higgye el van/volt diabos betegem és soha ilyen jellegű probléma nem volt"..stb mondatok hangoznak el,a szakorvosi javaslattal bemegyek a háziorvoshoz és 45 perc múlva jövök ki addigra születik meg a 3 havi Inzulin adag...nem találják a gépben a tű nevét....nem tudja/vagy nem akarják tudni mennyi idő elteltével jár új pen a gyereknek.....nem is sorolom mennyi-mennyi bosszúságom van a diab körül.
Mindenesetre már ígéretet tettem,hogy csak M fog menni ügyeket intézni,talán egy kamasszal nem lépik meg amit velem igen:)

Az OEP felé még mindig bizonytalan négyzetben vannak az x-ek,így nem merem elküldeni ellenjegyzésre,mert visszadobhatják..tehát adtam időt és telefonszámot a kinyomozásra.:)
Ha tehetném én írnám a receptet...de nem tehetem.

Nem is mérgelődök ezen tovább...5 éve,hogy M diabeteses,szerintem itt nagymértékű változás nem fog bekövetkezni,hogy recept/patika/Patikusok ügyében valami változzon.😓

P-nál is nézettem labort,direkt a cukorértéket szem előtt tartva.5.2 értékkel nincs veszély👍

A felnőtt diabetológián talán más fogadtatás lesz❤😉1 év múlva....(...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése