2018. december 20., csütörtök

Sweethome karácsonya


Sweethome karácsonya nagyjából ennyi a fontossági sorrendet illetően.
Ami a pocakot illeti:nincs diabetikus szaloncukor itthon,nem vettem.Van ch csökkentett lisztből mézeskalács,P-val készítettem.Van IKEÁs mézeskalács.Van Milka szaloncukor egy dobozzal,nincs túlzás,ezt osztjuk be:)
Vettem Stollent,mert én szeretem.
Az Ikeában vettem mandulatortát,karácsonykor az lesz az egy szelet süti a vacsi után:)-mert ISTENI finom!M-nak is!
Készítek Kinder Tejszelet sütit ch-ra számolva,Eritritollal!Mascarponeval.Ez lesz még a krémes süti.
Nagyjából ez az édesség kínálat.
Ételeink sem lesznek hagyománytisztelő falatok.A gyerekek kívánsága volt a fő szempont,együnk finomat és végre ne menza étel legyen:))))
Idén nem lesz "nagy asztal" családi összejövetel sajnos.Szervezésben,időben és a nagy rohanásban ezt nem tudtuk összehozni az idén.
A vidéki utazások sem annyira egyszerűek...de még spontán családtalálkozó lehet éppen:)

Az apától külön élés is ad egyfajta karácsonyi menetet a dolgoknak,mert 25-én persze a Gyerekek Apáznak apánál,Mamánál....Papával.Egy hőgyészi nagy asztalt körbeülős ebédnek mindig van következménye:a túlevés.Idén ez biztosan nem következik be.Idén diszkrét diabetes-párti eszem-iszom lesz.
Megnőttek a gyerekek,már mindenkinek saját kis programja van,ide-oda mennek,barátkoznak,ismerkednek....
A 24-e persze családi körben,hármasban lesz...

Plédbe bújós,kandalló nézős,forralt bort kortyolgató este elé nézünk...NEM IS😉-de ki tudja még...

Boldog karácsonyt kívánok Mindenkinek és jó vércukrot is persze!🌲

2 megjegyzés:

  1. Áldott, békés, boldog, jóvércukros karácsonyt kívánok nektek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük és viszont kívánom!!!!

      Törlés