2019. március 20., szerda

Szabadság-ok

Szabadság ez is itt a képen....és szabadság az is,ha jó cukorértékek vannak,mert akkor nincs teendő és minden halad a megszokott rendjében.Szabadság az is ha a 2 gyerek Apás hétvégén van,mert igen akkor van szusszanásom nekem is.De most nem lesz mert másképp alakul,úgyhogy szabadság-ról itt csak álmodozhatok a hétvégén,mert így a szombati halas napomon is főznöm kell:)-és mint tudjuk Szívből főzzél Anya!!!!
De boldogság,hogy ma beszéltem a szállással és minden rendben van a foglalással,tehát a nyári nyaralás az lesz a Szabadság maga:)Várjuk!
De nekem jó kis kikapcsolódás lesz a hétvégi táncverseny P-val,mert bizony gyönyörűen táncol a csapat és most látom őket először élőben,ezzel az új koreográfiával.És M-nal pénteken fotózni megyek este,ez mindig jó szokott lenni,jó helyek,jó pillanatok és mindig van valami sztory is,és persze születnek jó fotók!!!!

Ma az egyik ovisom csak úgy mesélni kezdte."van a vérben cukor???"-és persze jónak intézte a kérdést,nekem:)Megkérdeztem miért kérdezi és mondta,hogy ma megszúrják mert cukrot fognak neki nézni...Ohhhhhh,remélem nem......6 éves.....még naggggyon nem kéne elkezdenie....De egy diétás prevenció viszont nem ártana ha már az éhgyomri értéke magasabb a normálnál....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése