2019. október 10., csütörtök

Rándulás 3 fázisban

Kb így éreztem magam este fél 8-as hazaérkezésemkor.
Ha nem az egyik gyerekem akkor a másik👍.Jó,hogy két gyereke van az embernek!!😊

P torna órán futott és megrándult a bokája...fájdalommal jár és erős bicegéssel...
Ok menjünk rtg-re..Sztk közli nem látják el mert van egy új rendelet,hogy általános iskolásokat nem láthatnak el csak idősebbeket....elbiceghettünk bkv-val a Heim Pálba....Ott közlik hát pont ma nincs traumatológus és rtg sem.....el kell menni a Fiumei útra a baleseti Traumatológiára.Rendben bicegjünk.
Ott aránylag hamar ellátást kapott.Rtg..(zokniban kérték)Mikor kijött P a rtg-ről csodálkoztam hogy lehet ez de lehet nekem már semmin nem kell csodálkozni...bár így kétlem a jó eredményt,de ők tudják...
Nincs törés de semmi kenőcsöt nem javasoltak csak jegelést,pihentetést.Erős fájdalommal,bicegve haza bkv-ztunk .Vettem Flectort és megkeztük a jegelést:)

Ha komolyabb a  baj is közlik nem látják el??????
Ijesztő néha az egészségügy!!!

Így fél 8-ra hazaértem de már nem főzök ch-számolt ételt."Old meg magad "lesz holnap az ebéd a gyerekeknek.Pénzt adok.
😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése