2022. április 25., hétfő

Normális élet

Találtam egy jó kis tárolási lehetőséget....
Most nálam minden nap szanálás zajlik..
Esetleges költözés esetén könnyebb dolgom legyen😉
És most nem nehéz jó ötletekre bukkanni,mert ezt vonzom be akaratlanul is...

Megyek a konyhába és főzök holnapra....
3 féleképpen.
Húsmentesen,fasírtot,de inkább húsgolyóként mert alig ch-s prézlivel és lesz ch dús fasírt is mert  lesz húsimádó is a csapatban holnap,aki nem érzékeny egyik élelmiszer összetevőre sem.

A rízst kukoricával keverem és van egy formám így rízs-virágokként lehet tálalni.

Még az óvodából elhoztam adminisztrációt-nem kevés-és esti levezetésképpen még belekezdek.Megkértem a Kolléganőmet írhatna ő is:)-de nekem nincs olyan kolléganőm aki ilyet írhatna,mert én viszem a csoport életét év eleje óta egyedül mindenestől ,igen-igen pontosan egy a fizim és 2 ember munkáját csinálom.No sebaj már megkaptam az ultimátumot jövőre újra ugyanígy mert egyetlen óvónő jelölt nincs a környéken és nem is szándékozik senki ebben a szakmában dolgozni nagyjából éhbérért.
Nagyon elszomorító és én ebből a bérből élek és a 2 gyerekem minusz lakáshitel és ÉLET!
Tedd össze a kezed ha Te nem és mondj Imát,hogy hálás vagy amiért neked megadatik a NORMÁLIS élet.

Ma már úgy vásároltam a boltban ha vettem zölsdséget akkor nem vehetek salátát is.Nagyjából így áll a dolog.

De most irány a konyha és még 2 szekrényt kiszanálok és még a szeretett adminisztrációóó!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése