2022. október 23., vasárnap

Baranya-túrán

Nem a szénhidrátok vezéreltek a hétvégén.
Még nem voltam túl jól induláskor szombaton....A nap is irritált és tüsszögés,köhögés-rohamok jöttek rám,de szerencsére jobban lettem vasárnapra...

Siklóson voltunk,picit a várost is bejártuk mert még nem jártunk arrafele...

Lovagolni is volt mód,hát kipróbáltuk...

A Vár nagy,óriási interaktív sokaság mindenütt,a pedagógus kedvezménnyel látogathatja!

A kápolna csodálatosságos,engem lenyűgözött egyszerűsége....


Imádtam!

A Kávézója is remek a Cappuccino is finom!!!!


Nagyharsány...

Szoborpark,Mohácstól egy ugrás.

A Jövő szobra.Érdemes volt megtekinteni a jövőt ábrázolja hát.....remélem csak felfelé ívelő!

L-val mindig kalandos!😊


A reggeli ködben az igazi a kilátós hely látogatása és belépőt is fizetsz,de nem is mi lennénk ha nem ködben kerestük fel azt a helyet ami kilátós...

Ch-csökkentő sétának kiváló a sok lépcsőzéssel.

Már gyönyörű az ősz!!!


A kövek érdekessége pedig kíváncsivá tesz...


Ritka érdekes szoborpark a Villányi dombság kellős közepén!

Pécsen...

Abaligeten...

Bátaszéki templomot már régóta szerettem volna látni.Csak elhaladtunk előtte mindig.
Most index és megálltunk....L meglepett...

Csodálatosságos!

Azt hiszem az élmények által laktam jól inkább mint most az ételekkel!

Vasárnapra egész elfogadható állapotba került a náthám-vagymiacsudatudjamiez-és így holnap irány a munkahely...



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése