2022. október 20., csütörtök

Két"Nem tudom"ebéd rendel

Nagyon érezhetően itt az Ősz.
Jelenleg gégegyulladással.
Persze,dolgozom,persze:hang nélkül is!
Utánanéztem mit tehetek hogy jobban legyek?
Hát maradjak csendben.
Még letolom a holnapi műszakot az oviban és talán lehet csendben tudok maradni.
Pedig holnap nagyon -nagyon azt érzem hogy engedetlennek kéne lennem és nem felvenni a munkát!
Én azt asszisztálom a társadalomnak hogy mindenki a jobb élet reményében nyugodtan tudjon dolgozni-jóval többért mint én!- én meg éhbérért mosolyogva nagyon profi módon vigyázzam ővjam neveljem a jövő nemzedékét.Valami nagyon hibádzik!

Mikor főiskolás voltam alig jutott albérletre,nem nagyon ettünk,hamisitottuk az étkezési jegyeket hogy meleg ételhez jussunk egy héten párszor és bizony hostess-kedtem némi pénzért és tanultam-jól-hogy ösztöndíjas lehessek.Külön nyelv órára jártam hogy jól sikerüljön a szigorlatom és az államvizsga idején a legkarcsúbb formámat hoztam hogy kiváló diplomám lehessen.Sok lemondással járt,sok gyakorlattal és most tessék:egyáltalán nem érte meg becsületesen tanulni és sokmindenről lemondani😔

Őrületek háza ami az oktatás körül megy.
És a rendszer is beadta az unalmast.

De én hang elvesztése nélkül is tolom a napokat,eszméletlen gége fájdalommal éhbérért.(már nem tudok szabira menni mert többen betegek és valakinek dolgozni is kell)

Ma hívott a festő jönne festeni a konyhámat.
Lemondtam.
Élni nincs erőm nemhogy lakástuningra.
Irány a kád és a nebeszélj-program.

Holnapra készitek még egy "nem tudom" ebédet és megint egy "nem tudom"ebédet.Két "nem tudom"ebéd rendel😓



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése