2022. október 5., szerda

Pedagógus sztrájk

Ma pedagógus sztrájk.Munkahelyem elmismásolta.Én azt az infot kaptam jövő hónapban lesz.Közben pedig ugye csak a leadási határidővel tudtak úgy manipulálni esélyünk  ne legyen jelentkezni...így ezért esett meg hogy ma dolgoztam.Amúgy nem tettem volna!!!!!!
Éhbéremből befizetem a rezsit és még a hagyatéki közjegyzői díj egy harmadát mert ugye kértem részletfizetést hogy ki tudjam fizetni és 10000 ft felett vásároltam hogy holnapra főzni is tudjak és ma is együnk valami vacsorát.....
A tüntetésre nem tudtam menni mert fizikálisan nem vagyok arra képes hogy több ezres tömegben végigálljam az időmet....de persze minden nap tüntetek mert ezt már így ebben az állapotban bírni nem lehet...
Vajas kenyéren élek javarészt én ezt eszem itthon.Így nehéz lesz egészségesnek maradnom.
És még ma is a sztrájk napján legyártottuk a Kolléganőmmel a prototipus sünit  és a 20 kiegészítő kelléket...amivel holnap dolgozni fogunk,és még tartottam egy tornát is az állatok témakör jegyében....hát igen ez az hogy sztrájk ide-oda mi nem állunk le mert a gyerekek nem akták hogy arrébbtoljuk és ennyi.
A pszichológussal egyeztettem,Szülővel konzultáltam és holnap is megyek vissza fogadó órázni....ma meg az előbb megírtam erre a felkészülési jegyzetemet.
19 ó 15 perc a Pedagógus még most megy főzni a családnak holnapra és holnap-minden nap-5 ó 10 kor kel mert nincs váltótársam és ultimátumba kaptam vagy így csinálom vagy.....hát a mondat másik fele az megválnak tőlem....

Mennyi életkedvem legyen így?

A labor eredményem aránylag jó lett,a M-é sok csillagos de ő annyira nem is figyel oda a hogyanokra!!!

Nekem pszichés megterhelés  váltja ki a tüneteket ez biztos.
Környezetváltozás.
Tiszta lap.
Megmondom én az orvos helyett is.
Ezen leszek.
Azaz már vagyok.

És akkor kívánjuk a legjobbakat a ma estére a tüntetőknek!
Velük vagyok,azaz magamért is,Értem is ott vannak az emberek!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése