2022. október 12., szerda

A kávé ereje

Sokan ismernek,ezért láthatóan sok kávét iszom és igen csak úgy csinálok mintha tudnám mit csinálok.
Már-már végkimerültség állapotában vagyok.Októberben.Ezt egy pedagógus május környékén szokta érezni.Október van.
Nem tudom hogy bírom májusig egyedül vinni egy 20 fős csoportot csupa-csupa problémával...iskolára felkészítve....családom,rezsim és a drága fizetésem minden egyes fillére...

Milyen kávét keverjek hogy tényleg adjon nekem annyi koffeint hogy  ezt lehessen józan ésszel tovább csinálni????

A számítógépem beadta az unalmast,már nem indul el a PC..kölcsön gépről vagyok...
A hűtő ajtóm is beadta az unalmast és hát ő 21 éves,nem is csodálom ha jelez már elfáradt....De most nem éppen aktuális semmiféle csereakció sőt még tanfolyamra is kell mennem.Eddig ingyenes volt nekem már 20%-ot fizetbem kell.Se méltányosság,egyszerűen fizess.Holott nekem még ráér a továbbképzés évekig....de beírtak csak úgy menjen csak mert úgyis bírja....😊

M volt az új diabetológus orvosnál.Azt mondta végülis elment...Persze új Inzulint kap mert nem is érti a Doktornő de elavult Inzulinja volt M-nak...2015 ben jelent meg ha jól tudom de azóta elavultak.Végülis mit érdekli az orvost a betege hogyan éli meg a diabetesét??????
Nagyon nagyon mérges vagyok!!!!!!!
Reméljük az új Inzulin beválik.És csak remélem azért a Doktornőt picit érdekli a betege hogyan éli meg a diabetest!!!!!!!!!!

A többi váleményem megtartom magamnak./most igy látom jónak/



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése