2022. október 17., hétfő

"Egy új út"

Pontosan.
Én engedem🙏

Bemész a munkahelyedre olyan helydeegészséges vagy még...
Pár óra eltelik és olyan a kutyafájátmibajomlett érzés kerít hatalmába.
Na most gyors kombóban minden ez-azt is beveszek és pihenek egyet erre az érzésre és holnap újult erővel talán elkezdhetővé válik a nap...
Reggel még éppen 6 óra,indulnom kell dolgozni de...még felszáll M gépe,még a Wizzair pontjain megy amit nyáron elég csúnyán megjárt és nem hozta haza a párizsi Wizzair járat-ért kapott.
Szóval csak annyit erről nagyon profin összecsomagol már egy külföldi etapra is.Ja és diabetes?Viszi magával.
Van nála az új Doktornő által igazolt diabos kártya hogy repülhessen,Inzulin-többlet is az esetleges Wizzair nem hozza haza időben-re és nagyon profin oldja meg szerintem a napjait étkezés terén is bár ebbe már aligha látok betekintést,és hát nem egy időben éljük az életet,mert javarészt a fiatalok éjjel is élnek amikor én halott vagyok gondolati síkon biztosan😓.

De nem láttam a gép felszállását pedig a Reptér légvonalban innen 5 perc.Várt a reggeli munka...

Nem lehetek beteg.
A hűtőm szétesve,kéne valami alternatíva,ennek kidolgozására és kivitelezésére,de ma nem visz rá a lélek hogy valahová is elmenjek...
Még csak hétfő van....
Pihenésre fel!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése