2022. október 21., péntek

Ceruzával rajzolt világunk

Ceruzával írt világunk...
Ma így holnap már úgy...

Amikor a munkahelyi nyilvántartásomban a jelenléti ívemen nem írhatom a tényleges bent tartózkodásomat akkor miről beszélünk?
Soha nem tudom mikor hol voltam amikor ott vagyok nem írhatom hogy ott voltam de amikor szabin lennék sem írhatom a szabimat mert valamikor majd 2023 ban lehetek csak szabin azzal a nappal amit már kiirtam hogy szabin voltam.(hogy papíron minden minden rendben legyen az elszámoltató felé)

Nagyon-nagyon korrupt ez a világ...
Istenem.
Hová jutottunk???

Végrepéntek és nem kell asszisztálnom csoda rendszerünknek a csodásnak.
Úgymond van erre egy szó....amit most nem írok le...

Vasárnap nincs bolt így ma bevásásrolok egészen hétfőig valami lightosra veszem a fugurát mert nagyon nem mindegy mennyit hagyok ott a boltban és még csak holvanafizetéstejóég!!!!

Ceruzával írt világunkban semmi sem biztos.
Istenben hiszek továbbra is.
Így neveltek.
És Ő vezet utamon.
Nekem nincs több iránymutató.

Mert nézd meg miből lettél és mivé leszel....
Ha ezzel tisztában vagy a magad utját tudod élni,mert nincs felettedálló ,csak Isten egyedül.

Én szeretem a valóságomat erősen fogó tollal írni és vállalva annak minden hibáját.

Micsoda világ ez....

Szégyenletes emberekkel....
Ceruzával rajzolt világunkban...


 

2 megjegyzés:

  1. És az Isten ilyenkor nem segít? Miféle Isten ez?

    VálaszTörlés
  2. Nem pénzben méri a segítséget de engem biztosan a helyes útra terel....ha már csak nyugalmat ad én megköszönöm!

    VálaszTörlés