2022. október 7., péntek

Slow Life

A heti életformákon változtatnom kell mert kinyírom saját magam.
A héten már nem volt helyénvaló , hogy dolgozzak.
20 fős gyerektársaságot irányíts felelősségteljesen hogy pengeélen táncol az idegrendszered...
Minimum pihenőkkel teljesíthető egy ekkora etap.Engem egész nap néznek nekem nincs egy szusszanásom sem pedig alapjába véve én egy emberként képes vagyok ellátni egy gyerekcsoportot....de mivel rendszerszintű a probléma az oktatásban így ez a megoldás adódott csak nekem és ezzel én most mit kezdjek?
Elfáradok ebbe,energiám véges,leszívja minden,aligvegetáció.

Ezért váltok egy életformára.
Slow life lesz a neve..lelassult élet.
Habitusom engedi ezt a változást magamnak csak a környezetem fog meglepődni hogy nem lesz zizgés és mindent akarok ám és lemaradok valamiről????
Semmiről nem akarok lemaradni.

Félig szóban felmondtam a héten.
Voltam másfél órás elbeszélgetésre cincálva a Főnökhöz(kell ez nekem???)-mert a pedagógiai szabadságommal éltem de a Szülő a nebántsvirág gyerekét óvja.Azaz menti a menthetőt de erre csak azt tudom mondani nekem is van 2 gyerekem.Az iskolai vagy egyéb problémákról kaptam tanácsot,tájékoztatást az intézményekből de!A gyereket én vittem haza és nekem volt vele teendőm és még marad is évekig.És most is van elég súlyos ez-az amivel van teendő de azon vagyok hogy szülessen megoldás.A törekvés a szülőé nem az intézményi pedagógus fogja a problémát orvosolni.Csak tanácsot iránymutatást ad amivel vagy élünk vagy lázongunk tovább és a probléma adott marad és a lázadásunk miatt nem nyer megoldást a probléma ami pedig sok esetben még felerősödik és hatványozottan teendőnk lesz vele.

Persze odatett rendesen ...

Ezért nem engedhetem meg magamnak hogy ...ezért váltanom kell a stratégián amit úgy hívok túlélés.

Lelassulok és..
Megátjuk mi lesz....
Lehet nem kerülök idegosztályra...
De csak lehet...

Nem akarok rajthoz állni a versenyben hanem saját lelki békémet keresem.
Magam lesz a fontos.
A cuki lajhár mit csinál?
Lehet fogok semmittenni.
Amit eddig nem tudtam soha.
De most ezt fogom megtanulni és alkalmazni magamon.

A digitális detox is lesz az életemben.
Kell.

Aztán aki akar megtalál.

Néha beüt a tuti és rögtön tudod a miheztartást,engem beindít és olyan löketet tud adni egy-egy életemmel összeegyeztethetetlen történés hogy.....

Meghozom a döntéseket és tudom is egyből merre az előre.

Szelektálok mi a fontos és mi a nem.
Ha magam leszek fontos .....
Még lehet össze is futok magammal és nem előzöm be magam ebben a nagy rohanásban.....








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése