2016. április 12., kedd

Határozat elsőbbségivel????

Tralala-tralala-nem csodálom,hogy elkészült a színező,volt feszültséglevezető az utóbbi pár hétben.A Doktornő még mindig nem küldte meg a határozatot,jövő héten az iskolában be kell mutassam-rámtelefonált a suli.Tralala,jaj de nehéz egy iratot elküldeni postán!!!!!!És nagyon mérges vagyok.Ha holnap szólok,akkor még elsőbbségin megkaphatom a határozatot és jó,hogy én már 2 hónappal ezelőtt szóltam,hogy időben postázza a Doktornő,hogy ne járjak így.Önhibámon kívül mégis így járok!Én nem értem ezt az érdektelenséget!

A színezés viszont jó.Terápia a javából!

Van gubanc itthon.
Hétvégén kupaktanácsot hívtam össze.Olyan komolyat.Apás jelenéssel.

Ma hívott M osztályfőnöke az iskolai 2 napos kirándulással kapcsolatban M nak diabos étkezésre lenne lehetősége.-és túra lesz 2 napig,mindenképpen beszéljünk majd kirándulás előtt mikor mit kell csinálni.Nos még magam sem tudom az Inzulinváltás mit eredményez,így majd május közepén összeülünk.De ez a gesztus tetszett,érdeklődött M-nal mi lesz a 2 nap alatt.

Holnap Pilates.Nos az most nekem kell.
Ma edzésnap volt,éjjeli-hajnali mérés.Irány aludni,hogy legyen pár óra pihenés is:!
Vércukorra mindenki figyeljen!Mérlegelendő a fagyi is!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése