2016. április 8., péntek

Csend után...

P az iskolával főző show-n vett részt.Nagyon élvezte!!!

M intenzív kosáredzései nekem 12.napja éjjeli-hajnali vércukormérést jelent.12 napja nem alszom egyhuzamban...nagyon fáradt vagyok.Közben kellett Inzulint is emelni a reggeli magas cukik miatt,és tanácsot kértem a Doktornőtől,előszőr emailben.Hát...az emaileben az szerepelt emeljen délben,este és akkor a Lantus legyen 22.Igenám,de az emailemben leírtam a Lantus 22:)Nem volt megadva mennyit emeljen,mikor emeljen és akkor mi van a Lantussal?????Nos semmis volt az emailezés-felhívtam a Doktornőt.Mondta,emeljen délben,este és a Lantust.Neki nem tűnt ki mikor mit csinál M amit elküldtem neki mellékletként a diab füzetből.Igenám mert edzésnapokon más mint hétvégén és bizony az ingadozó vc miatt valóban már az alap mennyiség nem is szerepel a füzetben annyira másképp szúr.Igenám,de M-nak van egy adatlapja a Doktornőnél,ott nem nézi meg ilyenkor mi az alapja????????????És így válaszol nekem?????
Elgondolkoztam.
Aztán jött a kérdésem:Doktornő,a M 22-őt szúr most is a Lantusból.Válasz:Ja,akkor legyen 24:)-és ezzel el volt intézve.Jött a kérdésem:Doktornő és akkor egy nap 3 változtatás??????Szabad???
Jött a válasz:Én soha nem mondtam ilyet,hogy nem szabad.
Hát.
Kész vagyok.

Nem változtatott M egy nap 3 Inzulint.megérzés alapján egy nap egy Inzu változtatás volt.Ha mindhármat megváltoztatja olyan hipója van éjjel,hogy ma már nem élne....Lavírozik éjjel 4-es cukival és persze van hipózás.Őrző-védő vagyok 12.napja.

(már nem tudom meddig bírom)



Az edzések mennek,meccsek vannak minden 2.hétvégén...

Kértem emailen a Doktornőtől,hogy küldjön új határozatot mert máj.elején lejár M-nak...Ígérte postázza..
Nem történt meg
Ma ráírtam sms-t.
Ma írta.Rendben postázni fogom.
Hetek telnek el.
Nagyon nem vagyok kibékülve ezzel.
Nagyon nem.

Ez nem diabetes ellátás.M-nak mondtam gondolkozzon el..maradjon-e ez a Doktornő.Ő azt mondta megvárjuk a mostani április végét,a Humalogra való váltást és meglátja.
Sóhaj.

Nagyon nem jó ez így.
Nagyon nem.
És ezért nem bírtam ki,hogy ne írjak.Ki kell írjam magamból.Csak mi vagyunk ilyen szerencsétlenek,hogy minden sokadszori nekifutásra sikerül?
Holott a diabetes nem ismeri azt,hogy tétovázás,hezitálás,hibázás.
Itt sorozatosan ez történik.
Mikor a háziorvos megmondja ő nem ért a diabeteshez...Akkor teszem szét a kezem...
És úgy is marad...
És nem kommentelem az orvosi esküt és a felelőséget...



Egyelőre csend van nálunk...

M elgondolkozott,hogy miatta nem íródik a blog.
Napi szinten szóvátette,hogy ő nem akarta ezt.


Egyet tudok.Szórakoznak és nemtörődöm módon bánnak velünk a diabetes tekintetében.nem érzek lelkiismeretet..és azt hiszem maradok annyira agilis,hogy igenis ezzel nem fogom beérni.M megérdemli a jót!Letesz annyit az asztalra.

P kiskori fotóit nézegettem a napokban és azt,hogy mennyi mindent csinált pici kora óta,mennyi energiát belefektetve jutott el oda ahol most van.Igenis tennem kellett valamit,hogy iskolaváltás miatt leüljek vele és átbeszéljük a lehetőségeket.365 napunk ment rá!Döntést hoztunk.
Hétfőn felvételire időpontot kapott egy erős iskolába.Már csak a szorítást várjuk,hogy sikerüljön.És tudom onnantól kezdve jobb étvágyú lesz és igenis új lehetőséget kapva,az én hátteremmel boldogulni fog az életben.

Mindezen feladatok ami előtt állunk az én energiámat veszik igénybe.nagyon érzem is...gyengülök.Remélem lesz erőm,és kitartok,de most valahonnan nagyon mélyről kell erő,nem tudom kitől és nem tudom hogyan.Egyet tudok:meg kell csinálni.

Záró gondolatnak.Libabőr ráz nem tudom jó vagy rossz értelemben M ballagásától is.
Hamarosan dönteni kell mi legyen,hogy legyen,miből legyen...hogy jó legyen.-és a 2 család zökkenőmentesen átvészelje ezt a gasztró-apropót is.Én óriási faljunk fel mindent ebédet nem ülök az biztos,ha meg egy adagnyi étel van nem mindenki ért vele egyet.vagyok a dilemmába.De ez azt hiszem csak az én fáradtságom dilemmája és nem is olyan valós probléma lehet.

Ami segít:Pilatesre járok heti rendszerességgel.Nagyon-nagyon tölt és kell.Másnak is ajánlom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése