2016. április 23., szombat

Béka buli-közben készülődés a kórházba ll.

Kezdem a legjobbal:2.hely!Magyar bajnokság.Kolibri Táncegyesület.Éjjel 23 óra!!!-nem látszik rajtuk!

Öltözőben.Gumicukrozás.Béka és maci.Elvek?Voltak.Talán 3x ismételtem meg P-nak mikor vettem,de megvettem és miért???Mert azt mondta"Anya,olyan régen ettem"-és valóban én nem veszek ilyen vackokat.Volt öröm.De mivel jó csapat,szétosztották,kevés jutott mindenkinek.

Békák a békacukorral:)

Kungfu is velünk volt San Diego-i utazása előtt.A telefonom már csak csökkentett üzemmódban volt hajlandó működni,lemerült.M-nal így csak 2x értekeztünk közben cuki ügyben.M meccsen volt Apával,persze győzött a Honvéd:)Tökmag-party közben és nem tudom mi még...16-os cukor lett,de éjfélkor mikor hazaértem P-val mértem már 7-es vércukor volt...Rendeződött.

A kulisszák mögött azért sokminden van ám.Pl a lányom nem szereti a tupírt,de itt kell...és hosszú időt töltenek a fodrásznál,sminkesnél.Kivárják egymást,megy körbe a hajlakk,fésű,rúzs-mikor éppen kinek mi kell.

És az eredményes munka.Komolyan csinálják mikor tétje van.

Ennyi,komment nélkül.

Még valós pihenés nem is volt,vasárnap van,de már utazótáskába pakolás,kórházi előkészületek lesznek.Minden mérést írni a füzetbe és minden kórház előtt mérés kell,hogy ne kapjunk ki.Igazán ez most is??El nem mondták,de ha logikusan kikövetkeztetetem átállítják egy másik Inzura M-t,akkor nem ezekkel a paraméterekkel lesz már.Imádom a nem tájékoztatást és a józan paraszti ész az,ami néha továbblendít.Csak egyet megjegyzek:a diabetest nem lehet józan paraszti ésszel kezelni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése