2016. április 13., szerda

Talpbetét

Írtam a Doktornőnek.Elvileg hét elején postázták a határozatot..na jó legyen így,még nem érkezett meg,19-ére vinnem kell a suliba,már rámtelefonáltak.
Talpbetéttel kapcsolatban kértem segítséget hová fordulhatok,javasol-e valamilyet M-nak és van-e támogatás ha diabosnak lesz.Erre ennyi volt a válasz:"Talpbetét ügyben nem tudok segíteni.Soha korábban nem hallottam arról,hogy egy fiatalnak ne lenne jó a normális talpbetét.Milánnak még nincsenek olyan problémái,ami miatt ne hordhatna bármit."
Pedig kifejezetten javasolták,sőt papírt iratnak alá velünk,hogy M diabos és csak saját felelőségére hordja és nem javasolják diabosnak...Hát én ezt nem értem.De lehet nem is kell értenem.

Úgy látszik én vagyok.....túl aggódó.De azért futok még pár kört,így is én maszírozom M lábfejét,talpát....a felelőség úgy érzem egyedül rajtam van.És én vállalom is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése