2016. április 15., péntek

Megvan a határozat..-végre

A határozatról:-aztán tényleg lezárom a témát-a postai keltezés 13(szerda)-tehát aznap amikor szóltam harmadszor,hogy kellene,de nagyon már."Hét elején postáztuk"-szólt a válaszba nekem a Doktornő(szerdán).A hét eleje az hétfő és kedd volt.No komment.És a bizalom????? -és akkor még nem beszéltünk Inzulinról,egységekről,komolyabb bajokról....


Sportiskola,miért is??
Pár szóban kaptam segítséget a sportiskolával kapcsolatban.Tavaly voltam itt bemutató órát néztem.(nagyon tetszett)P-át szerintem meggyőzni nem kéne.Sport alkalmassági van.Hát nem tudom probléma lenne-e neki valami.
2 nap alatt tanult meg görkorizni,most olyan mintha zokniban lenne:)
Otthon mindig így,úgyhogy felvételizünk oda is...Várom a visszajelzést mikor tudunk menni,hogy megnézzék.Minden nap feszültség....Készenlét.
Minden nap feszültség amúgy is.
Minden nap egy túlélés.

Végre jó lenne már egy..lazulós nap,de beérem egy órácskával is,amikor nem kell agyalni valamin vagy éppen ch-t számolni.
Lesz olyan?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése