2016. június 29., szerda

Allergia?Szemcsepp vagy Macska?

Aug 8-ra van allergológiára időpont P-nak.
A szem most piros,a gyerek most tüsszög és  most folyik az orra,allergén reakciók.
Aug.8-ig elmúlik.Vagy nem.
Vagy a Macstól van,vagy nem.
Macska így maradjon??Vagy ne.

Tegnap pizza ebéd volt a kimerültségem miatt képtelen voltam főzni.
Meg is ugrott a cukor,vagy még egy kis ez-az a jégszekrényből.Nem tudom,nem követem,dolgozom.Ha nincs mumus itthon lecsúszik ez-az,"talán nem megy fel a cuki"-alapon.Hát most felment.
A mai ebéd kész,este megfőztem.
Még mennek a mindennapok,de már szétestem.Picit most sok minden!

Szabizni akaroooook!
Már visszaszámolok.
Ez is eljött.

Megyek ébresztem P-át,cseppentek a szemébe.
Hát nem irigylem most őt.
És magamat sem a döntés miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése