2016. június 15., szerda

Ballagás

 Ballagás-2016.június 14.M szerette volna ha összejön a Család.Teljesült is neki részben.Dédimama a korából eredően már nem bír ünnepélyeket,tömeget,sok-sok km-t..És volt akit nem engedtek el a munkahelyről....
De azért sokan voltunk!









Az étel finom volt!Patiszon Étterem és Bár-ban foglaltunk asztalokat,vártak bennünket,minden kérésünket teljesítették!Egyszerű volt,családias,kedvesek voltak!!!!Tiszta mellékhelység!!!!!
A kávé isteni!!!!
A belső tér egyszerű,az én ízlésem!!!
Az ételeknél kértünk nem prézlis húsokat is M-ra nézve.Szerencsére jó cuki volt végig!!!!!És 4.8-al úgy ehetett ahogy akart.60 ch-ra nézve nagyjából saccolt és úgy evett.Simán jól ment neki!


 Szerintem tényleg ilyen feloldódva asszisztáltam végig a vendéglátást!Jól éreztem magam és külön köszönet a Patiszon Étteremnek!Minden így volt jó,ahogy volt!Nem szeretem a nagyzolást!És a Főnök szolgált ki,a családi fotót ő készítette az étterem kerthelyiségében:)


Az étterem után nálunk volt sütizés,mert Nagyi finomabbnál-finomabb sütiket készített.5 félét!3 diabos volt!!!!!!!Ha nálunk marad az összes M-ra nézve nem lett volna jó,mert ő simán megoldotta volna az ebédeket 3-4 napig sütikből:)))
Pókerezés alatt,mellett elfogyott pár süti,de a többit Nagyi elcsomagolta a vendégeknek.

 A Ballagáson nem volt hosszú műsor,egyszerű volt minden,és így volt jó,ahogy volt!!!
M zászlós volt eddig,itt átadta a stafétát és "feladatát"így átruházta!Büszke vagyok Rá!Nagyon-nagyon jó bizije is lesz!Szép ajándékot kapott..nagyon tuti laptopot!Amit már birtokba is vett!!











Szuper nap volt és a cukrok végig jók!Köszönöm a segítséget mindenkinek aki ebben résztvett,mert ez közös érdem!


Deákos Diák....mostantól a Gimnázium-i történések lesznek a mindennapok,de addigis:Vakáció!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése