2018. április 16., hétfő

Házibuli

....túl az első házibulin.
Alkohol is.
Részletekbe nem megyek bele.Talán okosan csinálta M ezt a dolgot,nem lett nagy baj.Mindig figyelt,hogy alkohol mellé enni is kell!

A diabetes mellett is élni kell!Hozzá kell igazodni,vagy az egyén igazít a diabhoz?Ezt soha nem tudom.Lényeg:jól kell mindent megoldani:)

Én mint szülő is túléltem,hogy hajnali 5-kor még nincs otthon a gyerek az ágyában....
Én aznap meghívásra motoros túrára voltam hivatalos Szlovákiába.
.
M hazajött,váltottunk pár szót és én indultam.
Áldásos jó a telefonkapcsolat...de lehet jobb,hogy nem asszisztáltam végig a másnaposság állapotát....

...

3 megjegyzés:

  1. Szokni kell a kimaradozásokat, ami nem egyszerű az anyukáknak, de idővel jobb lesz. Saját tapasztalat.

    VálaszTörlés
  2. Bírod még egyedül a melót az oviban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokmindent bír az ember.....néha magam sem hiszem el mennyit!Talán nem teszek bele annyi energiát a munkába és így bírható,de sajnos én nem szeretem ha valami nem teljesen egész.Köszönöm az érdeklődést!!!!!

      Törlés