2018. április 9., hétfő

Szív uh

❤UH...Normál működés mellett zajlik az élet,a meglévő alapbetegség mellett.Ez csodajó hír.
Az ultrahangon elhangzott,hogy milyen sport nem éppen alkalmas egy ilyen fajta szívbetegségben és a fehérjeporról beszélt a Doktornő....én csak megköszöntem,hogy egy körmondatba összefoglalta!Jövőre kell utoljára menni erre a Klinikára kontrollra,mivel M betölti majd a 18.életévét és már nem a gyerekklinikára fog tartozni...Az EKG-n dolgozó Szakember mondta is nekem engem megismer(17.éve járunk oda,de a gyerekeket nem mindig ismeri meg akkorát nőnek)....Bizony M lába lelóg már a vizsgálóasztalról😊


És már a kávézómban M is ivott velem egy kávét:)Én a szokásos mézes kávémat iszom ott,a kórházzal szemben egy kis kávézóban...persze szerencsesütivel együtt jár a kávé ott.)))Mivel M cukija 4.0 volt így ő még egy Balaton szeletet is kapott a kávé mellé:)-aztán M az edzéscuccával az oldalán érkezett a szív uh-ra is így ő rögtön oda vette az irányt....hogy mennyi minden változott az évek alatt....
M felnőtté cseperedett....

Ui:Ilyenkor a Klinikán annyi egyéb betegségben szenvedő gyereket látok,hogy hálát adok a jó Istennek a "csak "diabetesért és a "csak"szívfejlődési rendellenességért.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése