2018. szeptember 9., vasárnap

Nulladik órák

Van leterheltség.A diabetes még csak egy masnival átkötött ajándék...
Igazán tenni nem lehet semmit.És csoda ha a stresszes hosszú napok hatására majd egyre több beteges/beteg lesz??Hihetetlen,hogy a szervóra sem tud figyelmet kapni...Nem lehet majdnemhogy tudatosnak lenni,mert az élet diktál.Az előírt lexikális tudás a mérvadó....és a többi háttérbe szorul...
Ez a társadalom betegít...
Én mióta jógázom tudom a jógáért érdemes korán kelni...de nem egy nulladik matek óráért....És némi hasznát a jógának veszi az ember.A matek nulladik óra majdnemhogy semmit nem ér...a szervezet ébredezik csak....
Nekem is nehéz napjaim lesznek,előreláthatólag tényleg fontos lesz a szervezés,tudatosság,mert a reggeli munka mellett 3 napra a délutánok,esték is foglaltak...

Ui:M:"Tippeld meg mennyi a cukrom!"
Én:"10 alatt"
M:"9.9😊"
Én:"Az 10 alatt van😀"(éppen)

Szóval nem egyszerű ez se diabetessel,se nélküle....

De picit mindig kell élni a lehetőségekkel:így Agárdra eljutni pár órára...sem hagytam ki:










Érdekesség:az Ismerősök között sok a diabeteses...és olyan piszkosul jó étvágyuk van.....étkezések után mindig nagy séta van....gondolom vércukor stabilizálás címen.....és ekkor készültek a csodaszép fotók....és még a tanktáskába a motor elhozott pár szelet isteni finom almáspitét....mert otthagyni vétek lett volna...Hát így van ez kedves Diabetes....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése