2019. május 22., szerda

Éves kontroll

Diab kontroll,Gyerekként az utolsó.Persze a diab megmarad:)-és visszük a felnőtt rendelésre,azaz viszi:)))
Érdekesség a kontrollról...folyosón egyeztetés a diab értékekről....-nekem ez mindig furcsa volt:))))))))))És a folyosón étkezés-nincs máshol mód,hely-vérvétel után van M ugyebár,inzulin szúrás és reggelizés van.Kenyér mellé evett egy Update csokis pudingot.Nos,ez utobbit pont látta a doktornő és jött aminek jönnie kell.Hát ezt hogy...miért......mivel gyors ch....Elítélhetnek,de én nem is gondoltam volna,hogy kenyér mellé nem ehet gyors ch-t.Soha,senki nem mondta ezt.Reggelire nincs gyors ch.Úgyhogy egyeztetni kell dieteteikussal időpontot.6 éve diabos M.6 éve!!!!És akkor most legyen dietetikus egyeztetés??
Nekem ez furcsán jön le.Ha M akar,akkor elmegy és egyeztet időpontot,hiszen neki kell tudni mikor mit szeretne enni.De sejtésem szerint ő nem fog elmenni tanácsért.A nagyon kamasz életmód egyéb dolgokat is vonz magához(alkohol,bulik,több evés,kimaradt étkezések,össze-vissza szúrások).
Egyébként szokásos menetrend szerint zajlott az éves kontroll.
Zárójelentés később lesz,abban lesz a mért Hg A1C értéke.

Sweetmami megnézte érdemes-e írnom a blogot.A megtekintések száma alapján az utóbbi időben:igen:)))
Akkor írom:)

Most pedig irány a felnőtt rendelés és felkeressük a felnőtt orvost,aki kezelni fogja M-t.

Ui:május 22-e van.Időpontot kértem szemészetre.Kontrollra.Aug.13-ára lett időpont!3 hónap az átfutási idő:)De kaptam időpontot és ez jó!🙏


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése