2019. május 6., hétfő

Sürgősségi

Sajnos nem úszta meg....A hányás vacak ügy a diabos életben....Nem lett jobban és.....Reggel dolgozni mentem,bár tudtam nem jó,hogy ennyire kimerülten hányósan hagyom ott M-t....Azt mondta nem lesz több és jó lesz minden.17-es volt a cuki.Elmentem dolgozni.Telefonkapcsolatban is hallottam,hogy nem a legjobb a helyzet.Aztán mivel P ma nem ment suliba-érettségi szünet-és őt is hívtam hogy látja a helyzetet.Na,nem volt éppen bizalomgerjesztő....Pánikolt,mert M folyamatosan hányt.Sokat.Hívtam a munkahelyemről a Doktornőt mi legyen.Ő azonnal:induljanak.Nem tudják a szabályokat?De kedvesen,közben határozottan mondta mi a teendő.És máris elszaladtam a Főnökömhöz engedjen el.....és már rohantam is haza.Közben felhívtam a gyerekeket mit rakjanak össze és mire hazaértem mindenki készen volt,és csak a taxit kellett hívni.Dugó volt persze,de olyan 20 perc alatt a klinikákon voltunk.Sürgősségi ellátás,szerencsére azonnal sorrakerültünk így és máris gyógyszereket kapott és infuziót vénásan,ami javított a helyzeten.4 óra eltelt és úgy döntöttek az orvosok-Kezelőorvosunk is jött megnézte-,hogy hazamehet M.

Fránya dolog ha borul az anyagcsere.Viszont jó dolog ha van gyors segítség és hozzáértő személyzet!💓🙏

Most pihenés van és diétásabb étkezés,a cukor elszállt az izotóniás italtól,de korrekcióval majd jobb lesz.)Részemről ijedtség volt felsőfokon.Ijesztő ha ez a 186 cm-e nagyfiú nem igazán áll a lábán.
P-át is vittük magunkkal,jó látni milyen jó testvérek és ha baj van nagyon nagy az összetartás!🙏

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!!!

2 megjegyzés:

  1. Igen, a magas cukorral együtt járó hányás az elmászkáló anyagcsere, ketodacidózis jele, ami csak kórházban javítható meg :((
    Persze, hogy ijesztő, a felnőtt nagyfiadnál is :((

    Nektek is jó vércukrokat, és unalmas, szürke hétköznapokat kívánok!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!Azóta-szép lassan-rendeződik a nagyfiú állapota!:)

      Törlés