2019. június 11., kedd

Felhőkről lábat lógatunk

Felhőkről lábat lógatunk:))))Valahogy így...és tényleg ez volt a kérésem,hogy felhőkről lábat szeretnék lógatni.Teljesült:))))🙏
Most,hogy blogot tudok írni a gépen szinte csoda,éppen nem lefagyott állapotban a gépem.ja és portfóliót írok,amihez minden bizonnyal 99% ban gépre lesz szükségem,hisz a felület neten elérhető:)Még nem tudom mennyire fogok  tudni  így haladni....(na itt máris nem tudtam írni tovább,újabb megoldás után kellett nézzek....A portfólió most így áll,még sehogy,de elkezdtem.Mellette most arra kell figyelnem,hogy mással ne csússzak el...márpedig ez már most nem megy,egyszerre nem tudok még 3 dolgot csinálni.De megtanulom az időmet jól beosztani és akkor mindennel jól fogok haladni.Szabin vagyok egyébként,most nincs is nyafi:)-megoldások vannak!!!

Néha én is kijutok a városhatáron túlra,ez az időszak tölt picit rajtam és jó picit.Kell!

Tudatos csomagolás persze😊


Nyár vaaaaaaaaaaaaan!Igaz M cukrai a kánikula miatt magasak....és az Inzulin hűtése is macerásabb útközben.



Már a gyerekeim is várják,pár nap és kezdődik!!!!
Ui:Semmi sem stimmel a felnőtt diabetológiára való átjelentkezéssel.Telefon ide-oda,a kórház nem fogadja a 18.kerületieket:)Az sztk-s rendelésen október 25-ra van a legelső időpont:))))))Igen,nem fűzök hozzá semmit,mert lehet jobb is!
A teendőm az lesz:M-ostól a rendelési időben ott várjuk a Doktor Urat az ajtóban és kérdezek:Most Doktor Úr akkor hogyan lehetne Önhöz átjelentkezni a gyerekrendelésről!Telefonon lehetetlen és az időpont nevetséges!!!!!
Úgyhogy nem sima ügy ez sem!!!Sajnos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése