2021. szeptember 20., hétfő

...és ami a mosoly mögött van

Szép és jó,a fotók elkészülnek.IKEA helyszín vagy éppen egy szép jóga stúdió....Pár másodpercig tart míg elkészül egy fotó.Egy jó megvilágítás és még jó is lehet az a fotó...

De nem látszik rajta mennyi minden előzte meg azt a fotót,vagy mi jött még a fotózás után.

Benne a változó korban és ami vele jár....

Éppen egyedül vagy vagy Pároddal egy adandó alkalommal heti egyszer,de be kell érned ennyivel.

És néha tényleg önzetlen az a mosoly,de illúzió.

A jógára heti egyszer se jutok el,mert költsége van.

A fotó előtti percekben sírógörcs jött rám és összeszedtem magam,majd folytattam a napomat...

A Havannán lakom ahol fizetem egyedülállóként a lakáshitelt még éveken át...

És lesem a pillanatokat amikor elkaphatok egy jó pillanatot a napból egy mosoly kedvéért...Munka után az Anyum elé értem ki éppen a buszpályaudvarra,rohanás utáni pillanatok,de általában a nagy rohanásban sem kések és mindenhol ott vagyok időben persze bkk-val.

Az ovis jóga "másodállásomhoz" most észheztérítettek hogy bizony számlaképpesség  nem ártana így az adózást szem előtt tartva azt is intéznem kell s.o.s....

Az új szemüvegem is megvettem így vagy-úgy majd  160000 ft-ért...-és:

A fodrászhoz évente egyszer járok el,költséghatékony vagyok és varázsló.

10.éve ugyanolyan ruháim vannak,azaz nem volt ruhatár cserém.És a mosoly mögött sok könny is van.

A nyaraláson is elkészíted az illuzionizált fotódat,és a fotót is magad készíted magadról 10 mp-es beállítással😉

A Covid kártyád lejár 28-án de már 29-én szerencsétlenkedsz egy antitest vizsgálattal és önként 15000 ft megint repül az ablakon egy plasztik kártyáért mert az kell,hogy mondjuk ne bélyegezzenek meg itt-ott.

A munkahelyen még kapsz egy titkársági feladatkört nagyon sok feladattal,adminisztratív feladatkörrel,ami eddig nem volt.Munkabéred változatlan.

Egyetemista Fiadra már semmi támogatás nem jár,hisz felnőtt lett,de itthon lakik eszik él-ugyanúgy.A másik gyerek külön tanárhoz jár,hogy majdan egyszer sikeres érettségit tegyen,nyelvvizsgázzon az iskola elvárásai szerint és mondjuk ő is beleférjen majd a felsőoktatási keretbe....de ehhez most keményen hozzá kell járuljál.

Az összes csekked be legyen fizetve időpontra,a boltban mindig tudjad mire van szükség és bizony a finnyás gyerekeid vágyát persze maximálisan szolgáld ki!

Vegyél részt tanfolyamokon képezd magad de persze önköltségeden....

És mindezt úgy,hogy mosolyogj!

Arra jutottam amíg szép a fogsorom addig megteszem-mégha illúzió is sokszor,mert sokan már ebben a korban a fogsorukat sem tudják megmutatni mert nincs vagy éppen hiányos nekik.

Arra jutottam,hogy a mosolygom,hátha egyszer valaki még a mosolyom által lát bennem valami értéket és az életben hasznosítani tudom.
Egyetlen "fegyverem" a mosolyom maradt🙏


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése