2021. szeptember 29., szerda

Óriási baki

 

A nap jó híre hogy Kungfu a világutazónk a Rádióba kötött ki!Imádtam!

A nap rossz híre,hogy elmentem antigén tesztre legyen egy kártyám.(Covid miatt ugyebár hát kell kéremszépen hogy ne legyek bélyegezett.Párommal mentem.

Időpont előtt már beszólítottak.(Időpont vagy 2 hete már megvan)
Rendben.kasszázol ez az első lépés a köszönés után.
Aztán készíted a vénád és kiderül ujjbegy.Na igen biztosan nagyon komoly vizsgálat ez...
Ok.
Megvagyunk.Eredmény emailben.
Utcán már vagy 6 mérföldre a helyszíntől..
Eredményem negatív (itt most pozitivnak kéne lenni hogy jó legyen),de iszonyat magas antitesttel...Nézem és nem áll össze.
Kérdezed a párod neked jött email?
Nem neki nem.
Hívnak.
Oltóközpont.
Nagy sunnyogás és mondom telibe mi a bajom,hát ő pont erről akar beszélni velem történt egy kis....
na nekem se kellett több.
Hát az történt,hogy csodálatos oltóközpont a Váci út 70-ben sziper szuper lila fallal csicsa-micsájával de sajnos hozzá nem értő emberekkel.
Összecserélték,de már ők sem tudták kit kiével.
Szóval az eredmény pozitiv kellett volna legyen egy ilyen magas antitesttel.
De nem így volt negatív volt sok-sok,még annál is több antitesttel.

Elmagyaráztam a telefonba ha én ekkora bakit csinálnék a munkahelyemen másnap nem mennék be dolgozni.

Kérném szépen az elérhetőséget hol tehetek panaszt!
Ugyanis ennyivel le akarta zárni hogy elnézést.
Úgy hogy páromnak nem küldték ki még az eredményt mert persze az se stimmelt volna...

Alig voltunk a rendelőben hisz időpontra  mentünk tehát hová a kapkodás????????????????

Hogy ne tegyek ezt meg azt felajánlották menjünk vissza és ingyen megcsinálják mindkettőnk tesztjét újra..
Hát kérem ez mekkora már.Ingyen.

Lóhalálába visszatérni este 19 óra elmúlt ezt mondanom sem kell!!!!

Köszöntöttem ahogy kell őket és persze aki ismer TUDJA  milyen voltam!
Nos akkora csendet rég hallottunk már...

Helyet kaptunk figyelmet és hát kijött az asztal mögül valami tanultabb ember és ő szúrta az ujjba a tűt.....és pesrze naná hogy megvártuk ott az eredményt:))))-hiába voltak zárva.

Az enyém pozitív lett iszonyat magas antitesttel.Páromé a nullával egyenlő negatív teszt lett.
Igenám de Páromnak kiküldték hivatalos eredménynek az én első tesztemet amin magas antitest van negatív eredménnyel és nekem se jót küldtek ki nekem a 0.5-öset küldték el.
Nos fizetsz de minek mikor így sem képesek egy darab tesztet úgy megcsinálni hogy valami jó legyen.

Elmondtam nekik tudom mire megy ki a játék,hogy oltassam be magam.
Hát igen én 4-et kérek egyszerre-mondtam nekik mert elmondásuk szerint olyan iszonyú magas az antitest bennem hogy nekem nem kell felvennem az oltást sem.
De ennyi herce-hurca miatt én már úgy érzem a 4-et kérem és akkor nem lesz a továbbiakban gondom van -e kártyám.

Semmi gond,remélhetőleg hamarosan vége lesz a covid-mizáriának és elfelejthetjük milyen kártyánk van és a covid.központok is átalakulhatnak valami Zen-központtá és a Covid alatt mentálisan sérült embereket picit felturbózhatják ezekkel az egészségügyre képzett embereikkel.

Én jelentkezem mert így felcserélni egy férfi adatait egy nőével és még azon belül sem stimmel semmi,hát ez 22 ezer forintért már elismerést igényel.
Holnap újra futjuk a köröket akkor most hogy is van ez...???????????

Ui.:De azt megtudtuk,hogy a véremben iszonyú sok az antitest és országosan jó helyen állok mert elképedve nézték ők is😂😂😂(Vagy holnap kiderül nem is az én véremet nézték a nevem alatt???)

Ui2:Váci utca 70,
Nagyon figyeljen mindenki!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése