2022. március 28., hétfő

Döntések




 "Jól döntöttem.

Hittem.
Hiszem.
A döntéseink a mi felelősségünk. Senki nem tudhatja, mi áll mögöttük.
Ne ítélj! ❤️"


/Mom With Five/

A neten találtam,más írta de egyfajta döntés...
Hétvégén politikai döntésünk lesz.
Munkahelyi döntés előtt állok,azaz ebbe kényszerítenek....és ez megint egy más kérdés...
És van egy otthoni hogyantovább döntésem.

Ma hagyatéki nyilatkozatot postáztam.
Sok visszanyelt gondolat,érzés....könnycsepp szorult belém...

Te nem így élsz,neked nem kell döntened.
Légy hálás ezért.

Én minden nap ott állok és hezitálok.Hogyantovább...

És csak idézném a MOM WITH FIVE szerkesztőjét aki döntéseiről fogalmazott:"döntéseink a mi felelősségünk."

És közben legyél cukormentes és bűbáj.

A csomagolás mögé is nézz néha...nem tudhatod ki min megy éppen keresztül..és ne ítélj!

Ui:A cukormentességre azért törekedj bármilyen helyzetbe is kerülsz😉



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése