2022. március 11., péntek

Türelem

Reggel lett,hamarosan indulunk és rójuk a km-eket.
Hallod ,látod,nincs benzin.
A fenét nincs.
1 éve Coviddal nyomtam az ágyat.Keményen.
Portfóliós munkámat dédelgettem magam mellett és csatlakoztam a csodás hálózatra online hogy minősülhessek 40 fokos lázzal.Nem számít hogy az ember "halálosan"beteg ugye a vírustól nem nem....csináld.Ágyban,bezárva karanténban ami 20 nap elzárás lett...
Elhittem akkor hogy vész van.
Azért is lettem beteg akkor.
Még a gyerekek Apukája szaladt az ajtó elé a gyógyszerrel,élelemmel párszor amikor megkértük segítsen,mert ugye nem hagyhattuk el az otthonunkat.És azóta már Ő sincs velünk mert drága Covidunk elintézte,hogy így legyen.😥És talán ő is elhitte,hogy van ez a csodás vírus,ami úgy nagyjából nem az ami....
Most mi van?
Nincs benzin.
És?
Én világ életemben autó nélkül éltem de eljutottam A-ból B-be.Ha csak fele ember pl a boltig a lábán menne....
Türelemmel pl annyi idejébe telne a nap neki is mint nekem mert gyalog járok,akkor....
Csakhogy elkényelmesedtünk.

Lesz benzin,úgy ahogy a Covidos hullámokban nyitások,engedmények,most is így lesz.

Picit már az alapozás megtörtént a Coviddal,a bezártsággal a hiddel-ekkel és a média világával pedig nem is fogunk tudni többre menni.

Nagyon bízom az intuiciómban és hiszem,hogy csak türelmet vár tőlünk az Univerzum.

És amit magamnak is tanulni kell és már a folyamat elején vagyok:éljem a mát,a jelent.

Ha gyalogolunk jobb lesz a vércukrunk.Levegőn leszünk,jobb lesz a tüdőkapacitásunk,ha sokan gyalogolnak találkozunk emberekkel,ha találkozunk akkor kommunikálunk ha kint vagyunk akkor nincs média,nincs befolyásoltság-annyi,....

Szerintem ez az új Világrend.
Magunk teremtjük.
A mikrokörnyezettel.
És a kis világunk alakításásval a Világunkat is gyógyítjuk.Ha sok ember így gondolkozik majd....
A Világunk meggyógyul.
Türelem!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése