2016. május 11., szerda

Hajnali mizéria

Van amikor nem te zársz ki hanem magadat zárod ki onnan,ahová nem vagy való.P anyáknapi műsorát látva,és résztvevőként tapasztalni ezt-azt...lényeg,az új iskola már biztos.Egyetlen gyermekemnek volt igénye ünneplőbe öltözni,megtisztelve engem azzal,hogy anyák napja van..én is felöltöztem,láncot vettem.Hajnalban nyöszörög P..Hányinger..majd pár órára rá hányás indul...Nem voltam meglepve,nem bírja azt a sulis klímát.Azt mondják jaj csak az elit iskolába ne vigyem!Én csak annyit mondok:"Elviszem"-nem tehetem beteggé a lelkét....mert már az.Iskola allergiája van,kértem,könyörögtem neki csak most Pünkösdkor ne menjünk kórházba..csak ügyelet lesz a sűrgősségin is,alig dolgoznak majd...Meglátjuk kitart-e még.
Mindeközben M hipóval feküdt,végigmértem a hajnalt..17 lett....
Zombiként megkezdem a napot..
És délután még lesz egy fontos jelenésem is...amit lemondani már nem szeretnék.

A Tanárnővel tegnap a szülőin megbeszéltem a 2 napos kirándulást.Érezhetően be van....Nos eddig neki volt a nagy fellengzés,hogy ne aggódjam agyon a dolgot...Hát most láttam rajta nem éppen nyugodt...Leírom neki a mikor mi teendőket.De leginkább M-nak fogok elbeszélgetni.Diabos ételt rendelt neki a Tanárnő és cukormentes fagyi is van ott,ezt ő lejárta már.Óriási piros pont neki ezért!

Intenzív mozgásos kirándulásuk lesz,szerintem M végigeszi majd a 2 napot...az éjjel meg....a Tanárnő nem alszik,nézi a szuszogást..

Jó vércukrot mindenkinek....nekem még jó pihit a munka előtt,mert semmit nem pihentem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése