2016. május 28., szombat

Osztálykirándulás a Mátrában

A kirándulás:
18-as vc-ral indult..
Elvileg a táska tartalma 100%-os volt,mindent átbeszéltünk.A Tanárnőnél 2 oldalas teendő ha így..ha úgy,ha ez,ha az,mintha laikus embernek kellene megérteni valamit..Mivel a Tanárnő ebben laikus is:)

Reggel én hívtam a Tanárnőt a munkahelyemről,hogy talán nem kéne elengednem M-t..aztán megbeszéltük,hogy menjen,de....és ott a de-ket beszéltük meg.Pl nem jött emailválasz a ch mennyiségről amit vacsira,reggelire és ebédre rendeltek M-nak.A Tanárnő ígérte addig nem tágít mig nem mondják meg:)
Igenám de már a helyszínen M kapja az ételt..ugyanaz mint a többieké,de 100 ch a vacsi meg 72 ch.Soha nem eszik ennyit!!!Nos M a  3 éves rutinjával megoldotta,kihagyott elemeket az ételsorból..Én erre csak annyit mondok:Atyaég!

Volt hipózás is,persze..

Az élet zajlott ám a Kempingben,a programok mentek a kempingben...22 ó..Lantust kéne szúrni,mire jön még viberen egy kósza üzi,még fáklyázunk(22ó20)..na picit nem voltam nyugodt,mert eleve csúszott vagy 40 percet a Lantus..

És innen indult az élet...beletörött a zárba a kulcs..az Inzu bent...titokban így-úgy portásig jutva szereztek pótkulcsot,de mi legyen a törött kulccsal?...

Eltörött egy szék-véletlenül..

6 gyerekből csak 3 jut át a szomszédos Kempingházba...

Hajnali 4-kor még séta van..

3 órás alvás a másnaphoz:)

Az 500-ft-ért megvetetett Bio-perec ropi érintettlen,nem evett belőle M.

Bobozás közben nem fog a fék..ütközés..

Bogár megy a fiú szájába bobozás közben.....

Kiderül a Tanárok tudtak arról éppen ki hol melyik faházban van éjjel:)

A portás nem szól a kulcsról,a Tanárnőnél tiszta lappal előadják,csak úgy beletört a kulcs-nem lett gond belőle.A széket így-úgy" talpraállítják."

A függőhídon való átkelés némi adrenalint szabadított fel,magasabb is lett a cuki.


Közben én is távol Bp-től a Bory várban vagyok és onnan figyelem az eseményeket Viberen-néha kósza üzi jött azért.A Tanárnő reggel már nem keresett...így nem tudtam az éjjel hogy zajlott....10ó 20-kor tudtam csak meg átvészelődött az éjszaka-hajnal.A Tanárnő megnézte-e éjjel-hajnalban??
Erről most annyit:az én felelőségemmel elmehetett...szerintem úgy volt,hogy lesz ami lesz ..és M hát felébredt...a Tanárnő nyugtázta a létszámot,a diabosság elhanyagolható az Ő esetében..Mindig csak akkor törődik az ember valamivel ha érdeke fűzi hozzá,vagy saját magával történik a dolog...No mindegy,ez volt a 8.évet lezáró kirándulás,ezzel a közösséggel úgysem lesznek többet:)

(Ígért diétás étel az itt a Mátrában ugyanaz az étel mint a többieknek csak számolt ch-val)Elgondolkoztató.Még a Mátrában is tanulniuk kell,És néha tényleg joggal vagyok mérges,mert ez nem játék!!!!

Csillebérc-i Csibe tábor a Deák Gimiben is 2 napos lesz,ott is elkezdem majd a szervezést diab téren.Én elengedem,6-án lesz egy szülői értekezlet és ott kérdezek rá,ők bevállalják-e M-t így:)

Mindig van izgalom..Végeredmény:hazafelé a defektes busz:))))Órákig csak várakozás....Este hazatérés,késve.7.8-as cukorral.

A Bory vár gyönyörű volt,Székesfehérvár is pozitív élményt adott nekem,mivel én ott jártam egy napot.Pár képet erről is posztolok:)ahol mi ettünk és ami étel nekünk volt rendelve abból cukorbeteg nem tudott volna semmit enni,Én is keveset ettem a minden prézlis és rízs-krumpli köretből:)))
Én nem fagyizom,de mindenki evett rajtam kívül..így én is elnyaltam 2 gombócot.Egyáltalán nem hiányzott,de a közösségi érzés megvolt..A kávé az viszont finom volt!

Este P a suliról,M a Mátráról én a Bory Várról meséltünk...én 2 hét múlva megint buszraszállok Szakszervezeti kirándulásra megyek Egerbe.







A Kemping képei-Mátra





 A Bory Vár képei



Székesfehérvár-Kati néni orra szerencsét hoz:)))-mondják a helyiekA Vár csodaszépséges!!!

És attól volt jó,hogy sokan-sokan voltunk!!!


Nagyon szép volt a rózsakert!!

Nagyon -nagyon szép és tartalmas nap volt!!



















Élmény az mindig kell!!!
Ha jó a vércukor méginkább jobb minden!!!!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése