2016. május 30., hétfő

"Kakukktojásom"



A kakukktojás mindig ő...:)A diabetes elég okot ad erre:))
De örömteli,hogy ő beszél,mozog,érez és mindig éhes:)
A szobrokkal nem sok gondom akad/na:)

a magas cukrok lényegében a beevések eredményei,a nem érdekel éppen mi lesz állapot.Aránylag 3 és 12 körül mozog a cukor,de nagyjából 8-as az érték.Ha figyel ,ja és én is a közelben vagyok.))))
A mumus poziciót megnyertem azért..Sajnos M szobája közvetlenül a konyha mellett van...
A hipózások az időjárásnak tudhatók be most,de talán eltalálja majd az egyensúlyt ezzel az Inzulinnal és aránylag jó lehet minden.
Ha nem kamasz lenne éppen minden más lenne.
Elkezdtük szervezni a csillebérci gimis gólyatábort.Nyáron előtte elmegyünk egyet kalandparkozni oda és így egy kalap alatt feltérképezzük,ne érje meglepetés a 2 nap alatt.
Most edzésen M..hol máshol..öröm nézni ahogy a buszon együtt megy a csapattársaival...Tulajdonképpen csak mi ketten nem adtuk fel a versenysportot a diabbal.Mindenki jobbnak látta volna ha feladja M.Hát áldom az eszem,hogy a megpróbáltatások ellenére sem adta/adtuk fel!!

P iskoláját a napokban kell rendeznem,felcsillant a szeme mikor mondtam van szertorna:)))Megtanult kézenállni,így most mást se látni mint fejjel lefelé támaszkodik mindenhonnan.
Remélem az új iskolában a menza ízlik majd neki és többet eszik majd...Valaki nem kölcsönzi ki a nyárra????Sok gond nincs vele,alig eszik,iszik...úszni tud,ha valamit nem tud kérdez:))))

Készülünk a ballagásra,a meghívókat ma postáztuk.
Elindult a vásárlás,megrendelés....hogy minden kész legyen 14-ére.
Még zsepit nem vettem..szerettem ezt az osztályt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése