2016. május 26., csütörtök

Hírek az osztálykirándulásról


M osztálykiránduláson.
Reggel 18 -as vc-ral indult.
Reggel 8 ó:felhívtam a Tanárnőt a munkehelyemről már,a 9 órás indulást én nem szívesen vállalom..de megbeszéltünk egy-két lényeges pontot...Így elment.

M-tól nem fogadott hívásom volt...nekem ovis rendezvény..nem feltétlen hallottam meg a telefonomat..
Csak az volt a kérdése tettem-e be...illemhelyre papírt:)Nos,mindig csak ilyenért hívjon..már ekkor 16.8 volt a vc...

..délután is minden ok volt:)

A vascsora már ott volt a kempingben,számolt,mint M írta.Szuper!Emailen nem kaptuk meg a ch értékeket....sajnos.Ott tudták:)
Tanárnőnek óriási piros pont ezért,hogy diabos élelmet rendelt!Van ott cukormentes fagyi is:)

mikor írok fáklyás sétán van a Csapat...picit zaklatott éjjel lesz részemről,de a Tanárnő hívott hogy csinálja az estét?Megbeszéltük.

Azért ez a macera nélkül mennyivel könnyebb lenne az élet!

P is kirándult 2 napot,de olyan szűkszavú,jó volt és ennyi.Pár sérülést szerzett,picit mozgékony volt a szabadban:))Ja és a nasik 80%-a elfogyott:(-de a szendvicsekből is hiányzik valamennyi.Ejnye.

A Mátrai Sástói Kemping-ahol most a nyolcadikosok vannak nagyon jó hely lehet,csak ajánlani tudom mindenkinek!(neten utánakereshető)

Várom a reggelt!

Én is kirándulok holnap,Bory vár...-csak 365 napja sóvárgok ez után:)

Holnap esti,éjjeli M-hírekkel jelentkezem...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése