2016. május 12., csütörtök

Sweethome most.

Megvagyunk.
P kibírta a napot,bár nem ment táncra és tissue edzésre,gyenge még.A hajnali hányás és a kimerültség kivette az erejét.
M is kihagyta az edzést.
Én nem hagytam ki a meghívást este.
Már mindenki a helyén,nagyjából péntekre hangolódva,megbeszéltük a holnapot.
Ilyen pörgős napok mellett....az a csoda ha rácsodálkozunk valamire.Lassítani kéne a tempón.

Pedig teendők sokasága az,ami vár ránk a napokban.
Fontos lesz a lényegre koncentrálni pedig...őrült ez a tempó.

A dolgozataim leadva,továbbküldve,lezárva.Egyedül mindent.Még 9-en írják a közvetlen környezetemben,mindenkinek van segítsége,technikai egyéb..én egyedül készítettem,elsőként írtam meg.Még mindig nem tudom hogy csinálom.Valószínű képes vagyok rá.

Legyen az ember naprakész vércukor ügyben ebben az időjárásban,ugye???Hát inkább éljük túl a vízes zoknit...de leginkább tegyünk be pótzoknit,most a vércukor a legkevesebb ebben az esős időben:))))))-na nem gondolom komolyan ám,de valóban sokat lavírozik a vércukor a frontoktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése