2017. szeptember 18., hétfő

Casting s.o.s

Nos...megjártuk a castingot.M jó pontszámot kapott...azaz a 12 főbe belefért akit ők keresnek...inprovizáció...próza...vers....kamera előtti mozgás....bemutatkozás....egy kurzuson való részvétel a beugró decemberig minden szombaton...Sok média..forgatás....beszédtechnika....mozgás....szeretné....
De....
De....
De...
210.000 ft a kurzus.Tulajdonképpen tanfolyam a filmezés felé...
De...
NEKEM NINCS ENNYI.
Sajnálom.
MONDTAM.
MERT MINDIG EZT MONDOM"NINCS"...
SZERETNÉ...

MOST A METRÓN ÜLÖK ÉS....
GONDOLTAM VALAMIRE:Ő NEM TUDJA....M NEM TUDJA-MÉG😊
Ki szeretne segíteni?
Valaki leteszi a pénzt csak úgy...valaki kér.
Nem szoktam...de most lehet fogok...megpróbálom.
M szitalyukas ujjai...és hipós éjszakái..és Inzulinszagos bőre...megérdemli...
Péntekig.
210.000 ft .
Most metrón ülök és posztolok...számlaszámmal....max.nem jön össze...de:megpróbáltam.
Szombaton indul/na/az első média óra😊
Köszönöm!
Takács Györgyi Tünde Erste Bank:
11600006-00000000-14247749
Nem szoktam kérni...de szeretem M-t❤ezért megteszem.

2 megjegyzés:

  1. M. még ennél többet is megérdemel. De a csalódást ki kell zárni. Nem tudom ez milyen tanfolyam, de szerintem kérdezz, nézz utána a dolgoknak és csak azután fizess. Elég lehúzós világban élünk sajnos...http://www.life.hu/csalad/20150707-tobb-szazezer-forinttal-huzza-le-a-hiszekeny-szuloket-egy-ugynokseg.html

    VálaszTörlés
  2. Húh...kemény...Hasonló a sztorink.Kõszönöm!

    VálaszTörlés